Jag var just ute...

Ingen annan som stör sig på att Mattias skrivit att han är mer som folk nu igen? Är det någon som vill ha Mattias mer som folk igen? Inte jag iaf!

Säger upp mitt medlemskap i protest på direkten om han ska börja bete sig som en vanlig människa med lite gammalt hederligt folkvett och sunt bonnförnuft :mad:

Jag undrar också vart alla hojar är?
Jag, Nisse järnet och race var ute i fredags och i går och körde en heldel ine i stan. man såg typ 2 hojar på ca 4-5 timar.

Vi ska nog ut och köra i kväll också. bara det inte regnar

Äh, ge er ut på crossbanan i stället och ha lite SERIÖST kul :cool: På landsväga SKA man toura...

Jag erkänner, min hoj står längst in i garaget. Och den är inte ens avställd. Dubbeldum. Beroende på väder så tar jag någon runda till. eller så ställer jag av den. Förut har min spärr gått vid +5. Nu verkar den mer vara +15. Bekvämligheten kommer nog med åldern, och jag är gammal :skrämd

Mattias skrev:
...och körde motorcykel. Det är förjävla roligt. Prova nån gång!

Då kunde du ju tagit dig ner till Eskilstuna så jag fick lite sällskap på hemvägen till södertälje, eller e de bara de vägar du kännar igen som du vågar åka?.. :D .. kan ju vara farligt att prova nått nytt.. :brynad

ZoulFly skrev:
Äh, ge er ut på crossbanan i stället och ha lite SERIÖST kul :cool:...
Äh, det är ju det vi gör :rock

Mattias skrev:
Det är förjävla roligt. Prova nån gång!

Jag tror dig inte. Inte för en sekund. Du ljuger. Jag vägrar tro dig.

Jag körde 25 mil i bil idag förresten. När jag kom hem var det mörkt.

Mattias skrev:
Ja. Ingen trodde det var möjligt.
Du skulle göra en specialtråd med alla inlägg kommenterande RoLLERs utveckling från slangskolan I och framåt.
Skulle vara klart underhållande :tummenupp

Vi var med ute idag och körde. Lite trix på en raka (fan min koppling är sig inte lik nu :( )

Sen var vi och kollade in den coolaste tjejen som finns på en cross och hennes framfart på crossbanan. Säger bara en sak. Grabbarna i tonåren får passa sig för Badtoys och Prillans dotter när hon kommer upp i tonåren och kör skjortan av grabbarna :tummenupp

Är hon sedan lika söt som idag då så kommer grabbarna hänga som klasar runt henne och Badtoy stå redo med hagelbössan ;)

idag körde jag 15 mil med min sporthoj. det funkade hur bra som helst. vissa sträckor var det lite fläckvis blött så då blev det inga 200 blås, men annars gick det bra.

i veckan så åkte jag 5 mil med sporthoj. ställde hojen. körde cross i 1,5 timme och sedan körde jag fullt flås med sporthojen hem igen. underbart. jag ska lätt vara ute och smiska i november också.

jag möter bara customhojar och moppar när jag är ute och kör. i eskilstuna trakterna verkar alla ha lagt ner.

Jag är inne på soppatorskens spår. Vintern kommer, jag ser snömolnen, lika bra att alla bara slutar köra direkt! Ge fan i hojarna, ställ i garaget, ställ av, mekka sönder, gör dem obrukbara! :fakta

Vi ses i vår igen, med renoverade hojar! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back