Jag var i Göteborg idag.

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Jag går här hemma i Uddevalla och längtar tills man får se lite balla hojar på vägarna. :squid
Men jag vet ju att min inte går på förren början på april så då tänker säkert andra likadant. :rolleyes:

Men så var jag i Göteborg idag.
På vägen ner möter jag en svart/röd 954:a -03. :banana
Då värmde det i kroppen och man blev sådär glad inombords. :)
När jag sen kommit fram och gått till avenyn så stannar det en svart/gul 954:a och nån mer hoj brevid mig vid ett rödljus.
Lyckan var ju total över att se dessa skönheter blänka i solen. :rock
Strax efter de åkte kommer en 929:a och en ZX6R förbiåkandes. :tuttar

(Detta var strax innan fyra. Nån som känner igen sig??? :hoppa )

Så nu är min abstinens på sitt absoluta klimax! :huvet Och nu måste måste måste det bli den 8:e april riktigt fort!!! :4skrika

Våren är här riktigt snart! :klappar
 
Jo, det är väl sant... Men jag kommer nog vänta tills 8:e ändå.... Fast abstinensen är stor...
 
Jag har svarat på wcx-forumet firefly, du får titta där :D

Det var gott att åka idag kan jag säga, fem timmar blev det :banana
 
Hmm, kan det ha vart din hoj jag såg när jag trodde det var Fogerty tro?
Åkte du genom gamlestan ihop med en annan hoj vid fyra? Med en svart Sporthojströja??

//Anders.
 
Men jag fattade det som att han åkt bil eller tåg eller nåt, han har ju inte ställt på en eller :va
 
fogerty skrev:
Men jag fattade det som att han åkt bil eller tåg eller nåt, han har ju inte ställt på en eller :va
Ja, jag åkte bil ner... Jag blev bara vårlycklig av att se andra åka...
 
Firefly skrev:
Ja, jag åkte bil ner... Jag blev bara vårlycklig av att se andra åka...

Är fortfarande lite kallt o tråkigt väder för vägbågen. Själv så väntar jag nog till mitten/slutet av april.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top