Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alex.J skrev:
Superbee skrev:mac![]()
är så trött på pc/windowsskiten nu....ska fixa en mac den där g5 eller vad den heter o enbart ha som surfdator
Berätta mer!piece skrev:Från 4695 sek på applestore.
Need i say moore![]()
:
Swedie skrev:MAC SUGER SKITKORV! suck. hat
MAC

piece skrev:Då duger ju gott den där mini:n
@skalman mac kör ju med BSD i botten nu för tiden, du kan ju köra KDE eller
Fluxbox tex för att slippa se Mac miljön om du stör dig på den![]()

Slipper ju bry sig om C: och D: och svartvita TV-utgångar i alla fall.Swedie skrev:MAC SUGER SKITKORV! suck. hat

Fast det fina med Mac är ju just att man inte behöver bry sig om det. På det viset tilltalar de (borde i alla fall) ju många fler än oss Unix-nördar.piece skrev:
Mr K skrev:Jag jobbar både med mac och pc och mac e outstanding.
Till ljud och video & grafik finns inget bättre. hemma har jag PC för det e billigare .....
sättet som kom men win95 med startmeny har funnits flera år tidigare på mac .... äpplemenyn .....
puss
OK, det kan jag hålla med om. programvaran e bättre. Men jag tycker nog faktiskt att hårdvaran är det oxå. Tänk dig en dator utan fläkt som jobbar fortare än en 3.0GHz P4a och bara är på 1.8GHz G5 ....... Jag tycker nog att äpplena har gjort en mycket smartare processor. HT e juh relativt nytt hos Pentium men har funnits länge som liknande hos äppels proccessorer.Skalman skrev:Lite orättvist att säga att "PC är sämre än Mac" när det egentligen är programvaran som gör det. Tror knappast att Mac-hårdvara är så mycket bättre än PC-hårdvara egentligen.
Mr K skrev:HT e juh relativt nytt hos Pentium men har funnits länge som liknande hos äppels proccessorer.

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |