Jag tog en sväng idag

dwestlund skrev:
Jag tog en sväng idag. MC väder! NOT
Det va kallt som f-n

/D
:lol :rofl lyssande ide :rolleyes:

själv har man börjat dela på skönheten så nu står hon där ute naken o fryser..vill oså köra..

Har inte ni snö där uppe fresten? :confused:

Zenit skrev:

själv har man börjat dela på skönheten så nu står hon där ute naken o fryser..vill oså köra..

Vi hade snö i sthlm men nu är det senhöst igen

Zenit skrev:

Nix.... Regnade bort för ett par dar sedan... Idag va det torrt o fint på vägarna.... Men +1 grad är nog inge skönt...

Hade gärna tagit en sväng - men min hoj frös för mycket o kände sig naken.... :rofl

Bifogat

• 003.jpg
    003.jpg
    111.7 KB · Visningar: 367
Min farsa körde min hoj till service igår. Blir förmodligen att jag hämtar den om två veckor, ska bli kul med en tur! Lär ju bli kallt bara.

Pelleh skrev:
Min farsa körde min hoj till service igår. Blir förmodligen att jag hämtar den om två veckor, ska bli kul med en tur! Lär ju bli kallt bara.
Det va just från Verkstaden jag körde, dom ringde samma dag det va som snöovädret kom och sa, - din hoj e klar nu!!!
Har fått hålla mig ickebakis hela veckan då jag antog det skulle komma en +3 dag och torrt.

Webspy skrev:
Hade gärna tagit en sväng - men min hoj frös för mycket o kände sig naken.... :rofl
Oj det va naket, rena porrbilden. Får du ihop det där!!

dwestlund skrev:
Det va kallt som f-n

/D
Nu e du hjälte!!!
körde hela förra vintern, visserligen bara till och från träningen, men det slutade i krash.

Hoj-säsongen håller på hela året ju!
Körde också en sväng idag. Frös lite om fingrarna annars lugnt.
Ska montera hantagsvärmare snart, det ska bli skönt.
Enda negativa med vinteråkning e det jävla saltet som äter upp hojen! :4skrika .

dwestlund skrev:
Det va kallt som f-n

/D

Jag fryser varje dag när jag åker buss till jobbet och tittar ut och det kommer nån maniac på båge, brrrrr!

Brukar se en KTM modell stor vet inte vad det är för offroad varje dag och imorse kom det en fighter i en jeffla fart...

Brukar burra ner mig i jackan och slumra till och tänka på va skönt för hyndan att hon sover i varm garage :)

Fast det är ju ballt att åka båge i Dec skulle jag med vilja göra men jag är för frusen för det :(

dwestlund skrev:
Det va kallt som f-n

/D
Kör visserligen cross nästan varje helg hela vintern, men det där ger mig inte ens jag på :yoparty
KAllt är väl inte enda problemet, vad sägs om fäste :va

Köpte cykeln precis, lovade mig själv att jag inte skulle åka nått, men ja kommer nog inte kunna hålla emot. en liten sväng blir det nog imorrn om det inte snöar, vi har ju plus grader ju.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT