jag står inte ut längre

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
jag står inte ut längre...

jag sitter och dagdrömmer om att vara ute på vägarna och smiska gixxern till max. det är riktigt jobbigt. jag tänker verkligen på den där jävla hojen hela tiden. jag har aldrig varit så sugen på att köra hoj förut som jag är nu. det värsta är ju att det kommer att dröja tills i vår innan man får smiska lite 200+ igen. hur ska man bära sig åt för att stå ut?
jag ska köra cross nu i helgen, men det känns som att det inte kommer att hjälpa. det jag är sugen på är att ligga och löda i hög fart på 90 vägar med snustorr asfalt och klarblå himmel och det är långt ifrån samma sak som att smiska runt med häng på skogsstigar och grusvägar. crossa är svinkul men det känns som två olika saker. jag vill ösa fullt på torr asfalt.

ni som har sporthojen i vardagsrummet tycker jag är helt makalösa. det fattar inte jag hur man kan klara av att ha. att kunna provsitta hojen varje dag och drömma sig bort. måste va ett riktigt helvete. då känns det bättre att gömma den helt tills våren kommer igen.

hur gör ni för att stå ut? går det över efter någon månad kanske eller måste man sitta och dagdrömma hela dagarna igenom hela vintern? man får inte mycket gjort då inte.

Silwer skrev:
Jo o hoppa i 200+ över skymda krön, det saknar man.

Jag saknar känslan att köra över tanter på övergångsställ. Jag saknar dessutom känslan att dra mina fingrar genom Mattias hår och viska "I love you" i hans öra.

Silwer skrev:

fan du ligger alltid steget före. jag ska göra mitt bästa för att försöka avancera till din nivå av vårdslös körning nästa sommar

Quaya skrev:
dra utomlands och hyr en hoj där och sedan ge gärnet!

det skulle jag lätt göra ifall jag har råd, men jag sparar pengar för att jag kanske ska kunna byta upp mig till en snabbare hoj nästa år.

det värsta är ju att det kommer att dröja tills i vår innan man får smiska lite 200+

Hehe... Hoppas du inte syftar på mitt nick.

Vet hur det känns. :huvet Varmkörde min hoj i dag... Den sjunger underbart. Kan det inte börja snöa nu så det är över snart?!!

//200+

Silwer skrev:

Fusk! Min går bara i 170 :6surkart Just det, jag har ju ingen sporthoj :gråta

Men jag kan köra året runt med min!! Ha!! Fast vid närmare eftertanke ska jag nog ställa in den när snön kommer.. Så imorrn ska det ut å gasas!! Även om det inte går i mer än 170..

Fast när snön kommer vetefan va man ska göra... Gå i ide kanske...

eisbaer skrev:
Jag saknar känslan att köra över tanter på övergångsställ. Jag saknar dessutom känslan att dra mina fingrar genom Mattias hår och viska "I love you" i hans öra.

Yuck! :kocko

Gör som jag, in i garaget och trimma skiten. I sommar ska jag faan hoppa längre än Silwer över det skymda krönet.

Vad göra vad göra... Det ända som hjälper är att plocka isär, titta lite å sen plocka ihop. På det sättet har man alltid tankarna på hojen men inte på knäskrap ungefär lite som onani :gnissla

bmwjohan skrev:
jag står inte ut längre...

jag sitter och dagdrömmer om att vara ute på vägarna och smiska gixxern till max. det är riktigt jobbigt. jag tänker verkligen på den där jävla hojen hela tiden. jag har aldrig varit så sugen på att köra hoj förut som jag är nu. det värsta är ju att det kommer att dröja tills i vår innan man får smiska lite 200+ igen. hur ska man bära sig åt för att stå ut?
jag ska köra cross nu i helgen, men det känns som att det inte kommer att hjälpa. det jag är sugen på är att ligga och löda i hög fart på 90 vägar med snustorr asfalt och klarblå himmel och det är långt ifrån samma sak som att smiska runt med häng på skogsstigar och grusvägar. crossa är svinkul men det känns som två olika saker. jag vill ösa fullt på torr asfalt.

ni som har sporthojen i vardagsrummet tycker jag är helt makalösa. det fattar inte jag hur man kan klara av att ha. att kunna provsitta hojen varje dag och drömma sig bort. måste va ett riktigt helvete. då känns det bättre att gömma den helt tills våren kommer igen.

hur gör ni för att stå ut? går det över efter någon månad kanske eller måste man sitta och dagdrömma hela dagarna igenom hela vintern? man får inte mycket gjort då inte.

Jeg har vært ute og kjørt i dag, litt overskyet men asfalten var iallefall snustorr...
Ikke 200+ i dag, men veldig tilfredstillende....
:yoparty

September, oktober och halva november har vi klarat av.
Ett par månader till så kommer vårkänslorna.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park