Långa farbron skrev:Vill man ha sig ett litet bakfyllenuffs till kvällningen så är man snäll![]()
HA.. tur att lena handen inte e så känslig...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Långa farbron skrev:Vill man ha sig ett litet bakfyllenuffs till kvällningen så är man snäll![]()

Jag har jobbat sedan 1200 idag. Bland annat har jag lastat och lossat 800kg grus från en släpvagn. Dessutom har jag stått upp sedan 2200. Ett stengolv känns ganska inbjudande just nu.Nursey skrev:Fan hall mattan ser bekväm ut just nu....![]()
Jag vet inte om hallmattan ett eller två ser bekvämast ut...vi har eg bara enEsquire skrev:Jag har jobbat sedan 1200 idag. Bland annat har jag lastat och lossat 800kg grus från en släpvagn. Dessutom har jag stått upp sedan 2200. Ett stengolv känns ganska inbjudande just nu.

ta den mittemellanNursey skrev:Jag vet inte om hallmattan ett eller två ser bekvämast ut...vi har eg bara en![]()
det är en löpare kom jag fram till så det e luuuugnt!heimdal skrev:ta den mittemellan
eller så vrålar du att mattan har rymt, så kommer nån å leder in dig till sängen
Esquire skrev:Jag har jobbat sedan 1200 idag. Bland annat har jag lastat och lossat 800kg grus från en släpvagn. Dessutom har jag stått upp sedan 2200. Ett stengolv känns ganska inbjudande just nu.
Det ligger normalt sett som barlast på en släpvagn men jag behövde den till annat idag.Mickez77 skrev:skottade du upp gruset från gården och tippade ut det igen![]()
bra träning iaf
Esquire skrev:Det ligger normalt sett som barlast på en släpvagn men jag behövde den till annat idag.
Gruset ligger i 20st dunkar som väger ca 40kg/st. Så jag slapp ju iaf skotta det.![]()
(Men det var ju en annan femma swn gången när dunkarna skulle fyllas med sanden. Stå och hälla smågrus genom ett ca 5cm stort hål.)

Nursey skrev:Fan hall mattan ser bekväm ut just nu....![]()
floodi skrev:Den har också funkat ett par gånger , fan orkar bara ta av mig skorna sen lägger man sig ner o sover. Fan va gött
(brukar inte dricka...öht..igår drack jag årets ranson)Nursey skrev:Jag döööööör(brukar inte dricka...öht..igår drack jag årets ranson)
Vad är bästa boten?
Nursey skrev:Jag döööööör(brukar inte dricka...öht..igår drack jag årets ranson)
Vad är bästa boten?
...hjälpte
(eller kanske inte
)Nursey skrev:Vad är bästa boten?

floodi skrev:Stadig frukost , sen toan , sen dusch , sen motion , sen
en stor jävla Pizza. sen motion igen , sen är man het.
Mycket vatten.
Panodil.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|