Jag skall bli farsa!

Toppengrej. Att inte jag tänkte på det :huvet
De får väl nöja sej med varsin pw istället.

Förresten, ni som inte har barn kan jag tipsa om att titta noga när det är dags, man blir rätt avsexualiserad ett tag :D Det behövs ju för övrigt för ni får ju några veckors 'stilleståndstid' så att säga


ChaosX skrev:
Grattis! Det blir i juli för min och exitemes del med! (Skakar i hand)....

Detta är vad vi ska införskaffa till den lille snorisen direkt!!! hehehehe

http://shop.foxracing.com/product.a..._name=Sleepwear_59&product_id=48007&On_Sale=0
:tummenupp
 
Vad roligt Felix!! Hoppas allt går bra!
Roligt för er alla andra också som skall bli pappor!

Blir man ju nästan avis :tuttar

LYCKA TILL! :banana
 
Grattis!

Det är jävla grymt alltså, Jag blev farsa IGEN i Söndags. Det var 4,5 år sen sist men takterna sitter i :)
 
Grattis! ADHD MC har alltså två livstidsmedlemmar på gång! :tummenupp

<-- Där ser du hur det ska se ut om 4-5 år. :tummenupp
 
Tackar för alla fina gratulationer, kan helt ärligt säga att jag blev lite rörd,
Känns så jäkla skoj, helt otroligt att kunna lägga en hand på fruns mage nu och känna hur han/hon sparkar och lever om.

McB: Lite tråkigt att födas in i ADHD :rolleyes: :gnissla :D
 
Ey, coolt!

Grattis till ett väl utfört arbete. Jag tycker att du är värd lite trimprylar till gixxern för den prestationen :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top