Jag ska ut och fotografera

Ut o Bulta idag ,,soffliggare.. jag ska se om jag kan få till några "krönbilder". :)
kommer nog vara där från lunchtid o framåt beroende på objekt.
Ta't lugnt..däck,löv,barr :p

Ut o Bulta idag ,,soffliggare.. jag ska se om jag kan få till några "krönbilder". :)
kommer nog vara där från lunchtid o framåt beroende på objekt.
Ta't lugnt..däck,löv,barr :p

Tror att jag skall ta med kameran och försöka fota lite med dig!
Tänker du stå i fotokurvan?

Precis vart ute på promenad och det är kalas väder =) Solen värmer riktigt skönt så räkna med mig.

Skulle gjort en porträttfotografering idag, men verkar som att modellen fick kalla fötter (?!). Så det kan hända att jag svänger förbi el Bulto om ni har otur. =)

Och ja, Farmor Anka-bilen hänger med. =)

Jag ska få lite grundkurs i fotokunnskap av polaren! Sen så ska det bli kameraköp:) Vill ut o fota lite hojar! Men jag behöver lära mig mer, är helt novis men tycker det är kul att titta på resultatet etc! Säg gärna till om du eller övriga ska ut så kanske man kan se och lära lite :tummenupp

Nästa år kommer det att stå 11.493 fotografer på Bulten,medans en svettig stackare pinnar fram å tebaks :)

edit:eehhh,visst ja,har ju precis beställt ny kamera....

Last edited:
En jobbarkompis kom åkandes på Bulten för några veckor sedan, aningen för fort men inget allvarligt. Fick syn på 3 fotografer på en äng, "tvärnitade" för han trodde polisen stod och tog bildbevis på fartgalningar! Körde mycket laglydigt förbi fotograferna.

Jag förklarade för honom hur det ligger till o letade lite på sporthoj, hittade tråden, hittade en länk med foton o där minsann, där fanns ett foto på honom också! O gissa om det fotot är backgrundsbild på laptopen nu så alla ser den när de besöker honom.

fick en känlsa av att han kommer göra fler turer fram och tillbaka på bulten nästa år i hopp om att fastna på bild igen :)

/Hanna

Den stackaren kommer va ja :yoparty
Planerar nämligen ett bygge till nästa år!!

Jag ska fota imorron iaf, menjag vet ännu inte om jag ska köra cross, ska jag köra så vet jag inte när jag är på bulten, men ska jag bara fota så kanjag komma, hostic skulle ev fota på bulten imorron oxå!

Jag ska fota imorron iaf, menjag vet ännu inte om jag ska köra cross, ska jag köra så vet jag inte när jag är på bulten, men ska jag bara fota så kanjag komma, hostic skulle ev fota på bulten imorron oxå!

Ska du köra i Barkarby då eller?
Vilken tid siktar ni på att vara vid bulten imorrn då? Eller planerar ni as you go :tuttar

Ska du köra i Barkarby då eller?
Vilken tid siktar ni på att vara vid bulten imorrn då? Eller planerar ni as you go :tuttar

nä de e vid bulten, men jag vet inte om jag själv ska köra ännu=) ska jag inte köra så ska jag plåta dom andra o då kan jag va vid kurvan vid 2 halv 3 typ=) ska jag köra så e jsg nog vid kurvan vid 4 typ!

dom andra s om ska fota vet jag ej =)

Hoztic :mad: :mad: :mad:

Å jupp, han den där Hoztic ska nog ut en sväng å fota. Självklart kommer ni att krascha bara för att vi står där, så glöm inte hjälm å skinnställ :tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph