Jag ska ut och fotografera

I eftermiddag kommer jag och ev Polka åka till Tullinge och fota motardträningen hos Botkyrka MK :) Ev kanske åker vi dit å fotar endurotävlingen imorrn också!

Aha trevligt men kör de "motard" på folkrace banan då?

Mmm jag verkar vara den enda som gillar fota cross? :rolleyes:

Synd att det inte var imorgon supermotokörning!
Kommer vara där ca efter 10 när kvalen körs.

Du kan PM mig så kan vi komma överens om nåt om det blir aktuellt!

Ja kommer säkerligen va i krokarna (Bulten,Uringe ) i morgon osså. inte alltför tidig tror jag. Skulle bli bättre väder mot eftermiddag- kväll. Men känner jag mig själv , så rycker det väl nånstans redan på morgonen :P

Ja kommer säkerligen va i krokarna (Bulten,Uringe ) i morgon osså. inte alltför tidig tror jag. Skulle bli bättre väder mot eftermiddag- kväll. Men känner jag mig själv , så rycker det väl nånstans redan på morgonen :P

Det där lät lite... nasty?

Tänkte dra mig mot Uringe snart. Vettefan om man vågar tjöra den faliga Bulten med bil, men ser ni en bil som ser ut som en liten groda är det jag. Haha!

hmmmm tror inte det är så många som åker hoj i dag! men det är fint med alla höstfärger på träden. så mitt i storskogen kanske?:tummenupp

Låter inte de lite sisådär att locka ut en liten flicka i skogen!:näsblod

Nämen skämtosido, det är väldigt fina färger ute nu man kanske ska passa på.

Låter inte de lite sisådär att locka ut en liten flicka i skogen!:näsblod

Nämen skämtosido, det är väldigt fina färger ute nu man kanske ska passa på.

hehe jo jag börja känna mej som en ful gubbe ju:)

men visst är det en fin dag för lite höst fotografering... fast du får nog skynda dej om du ska ut! det blir fort mörkt nu för tiden...
från det ena till det andra.... jag funderar på att filma från hojen nästa sommar! vi brukar dra ner till norra italien:tummenupp och det skulle va kul att ha lite film att kolla på sen när man kommer hem... vet du nån som kan allt om vad för kamera man ska köpa??

hehe jo jag börja känna mej som en ful gubbe ju:)

men visst är det en fin dag för lite höst fotografering... fast du får nog skynda dej om du ska ut! det blir fort mörkt nu för tiden...
från det ena till det andra.... jag funderar på att filma från hojen nästa sommar! vi brukar dra ner till norra italien:tummenupp och det skulle va kul att ha lite film att kolla på sen när man kommer hem... vet du nån som kan allt om vad för kamera man ska köpa??

Äsch åldern är väl bara en siffra!

Jadu jag har ingen aning.. räcker väl utmärkt med en liten digitalkamera med ett fett minneskort i!

Äsch åldern är väl bara en siffra!

Jadu jag har ingen aning.. räcker väl utmärkt med en liten digitalkamera med ett fett minneskort i!

det är sant!

Jo säkert! fast det är inte lätt att veta vad man ska ha, särskilt då jag är helt novis innom området.... har sett att det finns en del olika hjälm kameror.
får väl försöka leta reda på nån här på forumet som är insatt.
nå kommer du ut nått i dag?

det är sant!

Jo säkert! fast det är inte lätt att veta vad man ska ha, särskilt då jag är helt novis innom området.... har sett att det finns en del olika hjälm kameror.
får väl försöka leta reda på nån här på forumet som är insatt.
nå kommer du ut nått i dag?

Ja hjälmkameror är jag inge höjdare på, jag brukar inte använda sånt =)

Nä det ser inte ut som om jag får nå napp! (kanske dålig mask)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph