Jag ska ut och fotografera

å ses vi där då =) jag kommer dit vid 3 halv 4! denna gång ar jag med mig en solsol så jag kan slå mig ner på ängen :D
Tja! tänkte sticka ner till bulten i dag mellan 16.30 och 18 ungefär för mitt livs andra session! Eftersom jag kör mycket vidvinkel står jag lite närmare (typ i diket), självklart inte farligt nära i vägrenen. kasta nått på mej om jag står för nära :tummenupp

Åk istället så att ni är där runt 17 tiden då folk slutar jobbet och hinner åka dit! Då lär ni även hinna plåta fler bågar.. Någon som ska iväg idag o skjuta skönheter?

Åk istället så att ni är där runt 17 tiden då folk slutar jobbet och hinner åka dit! Då lär ni även hinna plåta fler bågar.. Någon som ska iväg idag o skjuta skönheter?

Nä det är ju inte världens roligaste väder, mörkt och kallt. Brr!

Lör 27/9 . Troligen Tuvängen på fm och Bulten på em

Last edited:
Last edited:
Måste man ha någon typ av akriditering för att fota där?

Nä det är bara att fota. Tror det kommer bli bra väder samt det dammar inte lika mkt på en sandbanan jämfört med jordbana.

9-15 men om man kommer ca kl 10-10:30 så har det kommit en del!

Last edited:
Fasiken... Cross... jag satt precis och googlade efter det... så såg jag denna tråd uppdaterad... Nice... Hm...Arlanda... skall man skaka ut dit på "stånkan"... Vill ju köra en del hoj idag med... men... som sagt var... färgerna, vädret... kan inte bli bättre idag... beslutsångest....

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph