Jag ska ut och fotografera

Bara för att inte missa att det fotas så måste jag skriva här...
Var på bulten igår men verkar inte ha fastnat på en enda bild... *gråter*

SMC Ring Knutstorp 11-12 juli

Om väder och vind vill/tillåter det ... Så ska jag och plåta lite på SMC på Ring Knutstorp både fredag och lördag, 11-12 juli...
Ses kanske? :)

Om allt klaffar med vädret mm så kommer jag åka till Arlanda crossbana & fota lite imorgon. 16-20 har banan öppet så någonstans vid kl 17 ev kommer jag åka dit lite tidigare.

Arlanda crossbana nu imorgon lördag om vädret är på min sida!

Om smhi inte ljuger och ungarna sover bra i natt så plåtar jag lite på tuvängen imorgon.

Last edited:
Jag siktar på Motard SM i örebro..men då ska de va bra väder ,trots allt 20 mil

Ja,guldväder visst.. familjen tycker det är guldväder för en dag på sjön osså :P hehe ja får väl fota fiskmåsar då

Tänkte kolla läget på Gelleråsen idag och se om det kan bli några bilder.

Ja ska ut till Saxtorpsbanan nu och försöka fota lite cross,.. sen att ni skiter i vilket e' ju en annan femma ju.. men iaf,.. så e' de..:arsele

Tänkte gå direkt till fotograferna och fråga om någon av er va i linköping i fredags och plåtade sporthojskursen där? Är väldigt intresserad av att se om det finns bilder och om man har fastnat! :)

Fota lugna :yoparty

Jag tänkte åka ut till Bulten och fotografera nu. Så bli inte rädda och kör av vägen! :)

Var det ni som stod och fotade vid gärdet? vart lite rädd först såg inte riktigt vad det var först så man slog ju av på farten innan man såg att ni stod och fotade. Fick ni någon bra bild på en röd/svart zx7-r? åkte nog för bi där runt 16:00

Vilka stod och fotade vid Bulten idag runt 16-17 snåret? Någon som vet hur det gick för killen som fick åka helikopter? :(

Bilder läggs upp i bildtråden så småningom
Miss A och jag stod där. Killen hade en kompis åkandes en bit bakom . Vi får hoppas att han kommer ut med positiv info så småningom .kör försiktigare.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph