Jag ska ut och fotografera

Jag ska ut till bulten imorron runt 12, ev kommer kenta ut och fotar lite också!

Åk till Skokloster någon, det är italiensk fordonsträff där i morgon.
Många fina objekt att plåta...:tummenupp

gubbe du ska komma ut till bulten och hålla mig sällskap!

Nja , vet inte, Jag har ett tak som måste tätas. Konstigt nog tycker frugan det är viktigare. Men jobbar jag snabbt kan jag nog komma förbi en sväng.
:)

Edit: Nu jävlar är det nå skumt på gång..
-klart du ska ut o åka imorr'n. Sitter hon här o säger nu. Nu måste jag hålla mig hemma.Haha..näråå..det blir nog åka av

Last edited:
Nja , vet inte, Jag har ett tak som måste tätas. Konstigt nog tycker frugan det är viktigare. Men jobbar jag snabbt kan jag nog komma förbi en sväng.
:)

Edit: Nu jävlar är det nå skumt på gång..
-klart du ska ut o åka imorr'n. Sitter hon här o säger nu. Nu måste jag hålla mig hemma.Haha..näråå..det blir nog åka av

Bra =) ring mig!

Nååå, blev det några bilder från Skokloster...? :va

Till GubbLasse:
Ang. när/var/hur/ - jag loggade ut och gick till kojs för att orka upp i morgonstund. Ledsen att jag inte såg frågan.

Hur som helst - en kanon dag med många härliga mil runt Mälaren på mindre vägar. Kröntes med orgie i Italiensk motorkonst... :tummenupp

Nååå, blev det några bilder från Skokloster...? :va

Till GubbLasse:
Ang. när/var/hur/ - jag loggade ut och gick till kojs för att orka upp i morgonstund. Ledsen att jag inte såg frågan.

Hur som helst - en kanon dag med många härliga mil runt Mälaren på mindre vägar. Kröntes med orgie i Italiensk motorkonst... :tummenupp

Det blev några få bilder som synes i bildtråden :)

Jag börjar dra mig ut mot bulten dock förbi feltema en snabbis.

Ses nog...Om regnet har passerat, som skall komma inatt. :hej

Snart införskaffar jag mig en D700, då är jag tillbaka på bulten. Ser fram emot. :)

Kommer ev åka till Arlanda crossbana & fotar ca kl13 imorgon Lör, ska bara jobba innan! :mad:

Kort dag idag .. kommer vid lunchtid röra mig till bulten och stå en liten stund....

:huvet Va f*n här jobbar man aldrig halvdagar bara för att bilägarna ska vara nöjda! ggggrrrrrrrr!

Nåväl det blir väl lite övertid sen på kvällen får man ta en Whisky. :tungan

Tittar troligen ut på Tuvängen imorgonförmiddag och fipplar med lite inställningar ;)
Kanske åker förbi crossbanan också om vädret tillåter.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka