Jag söker desperat efter bandagar de närmaste veckorna..

Torbjörn Andersson(Castrol Honda Superbike) Har hyrt onsdagen den 24/8
LÄNK

Kan rekommenderas.
Både fri åkning och åkning med instruktör. (personlig instruktör om så önskas)

Catman skrev:
Torbjörn Andersson(Castrol Honda Superbike) Har hyrt onsdagen den 24/8
LÄNK

Kan rekommenderas.
Både fri åkning och åkning med instruktör. (personlig instruktör om så önskas)

Jag funderar på att sticka dit näsan om vädret, plånboken och chefen tillåter. :banana

trakdays

hej!
Prøv www.racing4fun.dk, de har 2 banedage, 8-9.september, på knutstorp.
helsing från Mande dk.

Jocke K skrev:
Jag har kollat alla bankörnings kalendrar som jag har hittat, och körningen på Kinnekulle nästa vecka är fullbokad. Så nu är jag desperat. Jag vill köra mycket bana mina tre sista semesterveckor, men jag hittar inte mer än några kvällskörningar. Är det någon som har några tipps på bankörningar som jag inte känner till?

tror hans tre veckor är förbi just nu ;)

Några kvällskörnigar har det blivit sedan jag startade tråden. Jag tycker att det har varit få bandar jämfört med föregående år.
Så jag efterlyser fortfarande fler bandagar. Det är 6-8 veckor kvar innan flertalet ställer av sina hojar, och vad jag vet så är det inte någon som arrangerar fler heldagar i år. Vad jag vet så återstår endast tre kvällskörningar för allmänheten. Jag är dock övertygad om att det finns underlag för några heldagars arrangemang till innan vi ställer av våra hojar.
Så till saken: Ni som brukar fixa bandagar: Fixa några till i höst!!! :tummenupp

Eller återstår det någon bandag som jag har missat??

Jocke K skrev:
Några kvällskörnigar har det blivit sedan jag startade tråden. Jag tycker att det har varit få bandar jämfört med föregående år.
Så jag efterlyser fortfarande fler bandagar. Det är 6-8 veckor kvar innan flertalet ställer av sina hojar, och vad jag vet så är det inte någon som arrangerar fler heldagar i år. Vad jag vet så återstår endast tre kvällskörningar för allmänheten. Jag är dock övertygad om att det finns underlag för några heldagars arrangemang till innan vi ställer av våra hojar.
Så till saken: Ni som brukar fixa bandagar: Fixa några till i höst!!! :tummenupp

Eller återstår det någon bandag som jag har missat??
Det finns en annan tråd om detta i det här forumet och orsaken till att det inte finns några fler dagar är att banorna är upptagna med andra evenemang.

Till nästa år borde dock arrangörerna tänka på att det finns ett behov även i september.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT