Hehe, nä det gick inte speciellt fort. Jag var ju tvungen att ta hänsyn till Nalken, zeal och Ugluk som låg bakom och försökte komma ikapp! Vi ökade dock tempot en aning när vi kommit ut ur tätbebyggt område.
Vi åkte från stan ut till Skokloster där vi tänkte fika men det var ju stängt! Vi kom faktiskt överens om att ta det lugnt iom att 255:an tydligen skall vara hårt bevakad. Själv har jag aldrig sett en batongbosse där i hela mitt uppländska liv, men bättre att lita på ryktet än att dabba sig så här tidigt på säsongen.
På vinterhalvåret drar SupraLemons mor och far igång det lilla kärnkraftverket i källaren för att få ström till alla lampor som dom utsmyckat sitt hus med. Då borde du veta var han bor! Det lyser gött om det huset.
På vinterhalvåret drar SupraLemons mor och far igång det lilla kärnkraftverket i källaren för att få ström till alla lampor som dom utsmyckat sitt hus med. Då borde du veta var han bor! Det lyser gött om det huset.