Jag såg er allt!

Lemon

,,,,,,
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -08
PENGUIN!!!!
jag såg dej, även "ugluk" tror jag :tummenupp
ni körde förbi mitt hus :bow
såg bra ut, gick väl lite sakta men det var ju penguin som låg i spets!! ;)

När penguin kör går det sakta ;)
Såg precis kongo komma i hög fart= mycket bättre :tummenupp
sen drog han ur den mellan ultunagärdena! :bow :crash :crash

Hehe, nä det gick inte speciellt fort. Jag var ju tvungen att ta hänsyn till Nalken, zeal och Ugluk som låg bakom och försökte komma ikapp! ;) Vi ökade dock tempot en aning när vi kommit ut ur tätbebyggt område.

Vi åkte från stan ut till Skokloster där vi tänkte fika men det var ju stängt! :mad: Vi kom faktiskt överens om att ta det lugnt iom att 255:an tydligen skall vara hårt bevakad. Själv har jag aldrig sett en batongbosse där i hela mitt uppländska liv, men bättre att lita på ryktet än att dabba sig så här tidigt på säsongen.

SupraLemon skrev:
PENGUIN!!!!
jag såg dej, även "ugluk" tror jag :tummenupp
ni körde förbi mitt hus :bow
såg bra ut, gick väl lite sakta men det var ju penguin som låg i spets!! ;)
Vart ligger ditt hus då?
Så att man vet vart man skall huliganisera nånstans..:D

Re: Re: Jag såg er allt!

Ugluk skrev:
Vart ligger ditt hus då?

första huset på höger sida när du kommer från stan in mot sunnersta.

Zeal: var du också med? hann inte emd och se alla :D

Re: Re: Re: Jag såg er allt!

SupraLemon skrev:
första huset på höger sida när du kommer från stan in mot sunnersta.

Zeal: var du också med? hann inte emd och se alla :D

jo, jag var också med ;p

Re: Re: Jag såg er allt!

Ugluk skrev:
Vart ligger ditt hus då?

På vinterhalvåret drar SupraLemons mor och far igång det lilla kärnkraftverket i källaren för att få ström till alla lampor som dom utsmyckat sitt hus med. Då borde du veta var han bor! Det lyser gött om det huset. :tummenupp

JoS skrev:
På vinterhalvåret drar SupraLemons mor och far igång det lilla kärnkraftverket i källaren för att få ström till alla lampor som dom utsmyckat sitt hus med. Då borde du veta var han bor! Det lyser gött om det huset. :tummenupp

Ah, då vet jag! :D

Stackars Kongo-dam - hög tid för skinnställsinköp där... :) Man ska vara rädd om tjejerna. :fakta

JoS skrev:

det är sant.... :p i år orkade vi inte sätta upp så mycket, brukar ha mycket mer i vanliga fall... :)

Back