Jag såg en idag!

bivven

Ligger mot betalning!
Gick med
17 Oct 2004
Hoj
två ben och inga hjul kvar
Japp! såg en MC ute på vägarna här i ÖRebro idag! fucking ey! :yoparty

Dock en glidare men vad gör det? någon här som fortfarande kör?

:tomten

Har en kompis som fortfarande kör, dock en transalp med dubbdäck och skidor, ivanliga fall är det aprilia rsv mille som gäller för han! :)

Det gills väl inte ifall man har dubbdäck? För isåfall har jag kört hela helgen :D All ice baby, f**king sweet mate!

OlleR skrev:
Det gills väl inte ifall man har dubbdäck? För isåfall har jag kört hela helgen :D All ice baby, f**king sweet mate!

ja...vet inte om dubbdäck ska räknas...då är det ju ingen spänning!
Iaf, massor med poäng till er som fortfarande kör två hjul!
:tomten

jag var ute i lördags och piskade min nya cbr men dete är kalt som fan och så tar den en jävla tid och tvätta efteråt . vill ju ha bort allt jävla väg salt. så det är nog slutkört för i år nu . men va fan . till er alla från oss alla . ut och gasa för fan. allt över 5 grader går att gasa. heh ha d :banana

Jag kör inte längre men jag bestämde mig för att varmköra r1:an i eftermiddags, trots att den var ner plockad så som inga kåpor baktill, inget slip-on (grenrör rätt ut :) ) mm.

När min baby kommit upp i rätt temp. och stället kommit på så backade vi ut henne ur garaget. Underbar känsla! :hoppa

Så körde jag en liten runda på 2-3 mil. Å som jag längtat!

Det gjorde ju inte det bättre att när man kom igenom gnistängstunneln, där det då var torrt, på nedväxlande fot ner till tvåan, var tvungen att vrida på handen en aning och höra det skrikande ljudet från motorn utan nån dämpare!
Sån underbar känsla! :yoparty

Hej!!

Har en polare som kör sin retta så fort det e torrt och plusgrader och det e det i GBg 8st till och med

JörgenT skrev:
Oh yes! Höstsolen sken så underbart idag så jag var tvungen att ta en repa.

CMF skrev:
jag var ute i lördags och piskade min nya cbr men dete är kalt som fan och så tar den en jävla tid och tvätta efteråt . vill ju ha bort allt jävla väg salt. så det är nog slutkört för i år nu . men va fan . till er alla från oss alla . ut och gasa för fan. allt över 5 grader går att gasa. heh ha d :banana
9 grader och uppehåll imorgon :fakta

Me too...

Jag va ut en sväng idag, till o från jobbet :yoparty
+2 grader, men det var mest halkan jag tänkte på...

Jag kör fortfarande då och då när jag behöver transportera mig. Men vid den här tiden på året så är det offroad + goretex som gäller för mig, det blir så blött och skitigt så det skulle jag aldrig vilja utsätta min lilla snutteplutt Speed Triplen för :)

Jag har beställt värmehandtag från Louis, det lär göra körningarna lite angenämare, jag körde 3 mil på E4:an igår kväll, det var mörkt, kallt och blött och inte vidare kul, men vad gör man inte för att slippa och pendeltåg med patrasket :D.

Jaa, jag kör fortfarande. Det är ju inge snö på vägarna.

Men sen kan man ju diskutera om man är frisk eller inte.

Jag körde på Gotlandring med min hoj i går:)

Bifogat

• Bimota7.jpg
    Bimota7.jpg
    45.4 KB · Visningar: 109
Det finns en gubbe i "byn" där jag bodde förr som åker med sin chrome sled året om.....låg bakom honom förra vintern å trodde det var en skoter....men icke!! han va ute fast det snöade och var verkligen 50% is/snö och 50% snö....det måste man ju säga är modigt....eller bara riiiiktigt dumt!!! :kocko

print_screen skrev:
Jag körde på Gotlandring med min hoj i går:)

Den hojen var väldans frän! :tummenupp

Jag körde lite idag, till affären o hem. :D

(Körde med min tzr = sletna landsvägsdäck på halvhal asfalt.)

OlleR skrev:
Hörde att chrille hedlund hade provat din på nån sjö?Går förövrigt i samma klass som han :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman