Jag säljer min 7 Eleven butik

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
Någon som vill köpa min 7 Eleven butik. Jag har ett lågt svinn och god omsättning. Vill ni ta del av mitt senaste bokslut och omsättningssiffror är det inga problem. Varje år blir ni inbjudna till huvudkontoret där fest anordnas med gratis mat och dryck. :D :D :D

Någon mer som såg tragedin i Insider. Kunde de inte skickat dit lite skickligare representanter med mer handlingskraft, än en kärring som såg ut att börja gråta när som helst, eller en gubbe som svettades som en gris när Aschberg började ställa frågor :D
 

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Japp...Jag kollade... Dom va inte helt bra på att ta emot kretik...
Vilka jävla hycklare dom verkar vara, vad nu företaget hette....
 

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Trollywood
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Kan någon sammafatta vad som har hänt så att vi som var på meningsfull kroppsuppbyggnadsaktivitet i en rektangulär tank fylld med klorförgiftat H2O kan hänga med i tugget? :confused: :va
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Kan någon sammafatta vad som har hänt så att vi som var på meningsfull kroppsuppbyggnadsaktivitet i en rektangulär tank fylld med klorförgiftat H2O kan hänga med i tugget? :confused: :va
Kort sagt så var Insiders bild av Reitan att de är skurkar. Och de två företrädarna för Reitan som var med i studion gjorde inget vidare jobb med att förändra den bilden.

Från Insiders hemsida:
Svenska 7-Eleven lurar butikschefer att teckna slavkontrakt som leder till konkurs och jätteskulder. Verksamheten jämförs nu med ett jättelikt pyramidspel som kan strida mot svensk lag. Det säger juridiska experter som Insider pratat med. Insider har varit i kontakt med flera personer som drivit 7-Eleven-butiker på olika platser i landet. De berättar alla en liknande historia.
 
Nyheter
Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Top