Jag röstar rött nästa val

Håller förvisso med, "vad tjänar du"-trådarna är sjukt pinsamma, man behöver skämskudde. Men om ni n utycker skatt är den ultimata lösningen så kanske vi kunde avgöra det en gång för alla.
Att man mår dåligt när man tänker på att man gett multum till ingentingum kanske vore värt.

Äh vafan börjar bli nyfiken på dig och du är ju inte blyg för att visa delar av vad du har råd med:tummenupp Upp med ett årsbesked nu... Håll kudden för ögonen när du skickar så är det ingen fara.

Själv sitter jag och väljer om det är TV licensen eller partistödet som jag är tvungen att prioritera bort denna månad:gnissla

Inte många politiker i Sverige som uppnår en sådan status att de blir skjutna. Han sopade ju banan med dom andra, de lyckades väl inte på annat sätt än att skjuta han.

my-hair-is-a-bird-argument-invalid-.jpg

Sant, många försökte skjuta Hitler också, för han sopade banan med dem andra. :glömdet

Last edited:
Inte många politiker i Sverige som uppnår en sådan status att de blir skjutna. Han sopade ju banan med dom andra, de lyckades väl inte på annat sätt än att skjuta han.
Dessutom knullade han 13-åriga horor tillsammans med Geijer.

Dessutom knullade han 13-åriga horor tillsammans med Geijer.

Såg någon bok där man beskrev sådana aktiviteter, vet inte om det är vanligt att män i så kallade maktpositioner vanligtvis hamnar i liknande grejer då JFK, Clinton mfl. har varit ute i olika affärer, det kanske är vanligt förekommande annars också då det finns trafficing osv. även i Sverige

Last edited:
“Any 20 year-old who isn't a liberal doesn't have a heart, and any 40 year-old who isn't a conservative doesn't have a brain.”
- Churchill, Winston

Gör om gör rätt. Jag hade fått för mig att kommunister brukar vara någorlunda pålästa, fast jag kanske har fel. :D

Notera att jag inte använde citationstecken i mitt tidigare inlägg.

Last edited:
Därmed säger du ja tack till Måna som statsminister. Det vore oerhört intressant att höra hur du ser på det.

Jag anser att Måna är en kappvändare av rang.
Dock kommer hon inte att bli diktator över Sverige.
Gillar inte det här med "personval", tror mer på ett ideologival.

Min salig mor sa alltid: Socialdemokrater luktar illa, kondomer uppfanns även för att hämma deras spridning, jag håller till fullo med.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...