Jag orkar inte..

Öhhh...?????

Jag gick inte i gymnasiet och hade 1,2 i snitt i grundskolan och vad har jag för hoj då? och jag har villa och två bilar..

Livet blir som man gör det. :fakta

Jag nämnde bara EN väg att gå, det finns givetvis flera. Med hans inställning så behöver han ha nåt att falla tillbaka på då han tydligen tror att allt är enkelt.
När jag var i hans ålder så jobbade jag varje helg för att ha råd med bil och hoj, inte en jävla krona har jag fått av mina föräldrar någon gång och jag skulle inte vilja ha haft det heller.
Jag är inte heller akademiker men har det ändå tillräckligt bra ställt för att jag ska vara hyffsat nöjd men jag ska ju inte sticka under stol med att man kastade bort en hel del av gymnasiet, även om jag gick ut bra bra betyg som dock kunde varit fläckfria.

Jag nämnde bara EN väg att gå, det finns givetvis flera. Med hans inställning så behöver han ha nåt att falla tillbaka på då han tydligen tror att allt är enkelt.
När jag var i hans ålder så jobbade jag varje helg för att ha råd med bil och hoj, inte en jävla krona har jag fått av mina föräldrar någon gång och jag skulle inte vilja ha haft det heller.
Jag är inte heller akademiker men har det ändå tillräckligt bra ställt för att jag ska vara hyffsat nöjd men jag ska ju inte sticka under stol med att man kastade bort en hel del av gymnasiet, även om jag gick ut bra bra betyg som dock kunde varit fläckfria.

en bild säger mer än 1 miljon ord:

Bifogat

• drömjobbet.jpg
    drömjobbet.jpg
    119.2 KB · Visningar: 249
*** massa text ***

Helt rätt.:tummenupp

Och det jag menade var att man ska/bör sickta framåt och se glatt på livet, plus att man ska göra det bästa av allt, då löser dej sej :krama

Trodde nån var deppig och ville ta självmord...

Grabben, lugn och fin nu: Livet är så JÄVLA enkelt, särskilt nu när du är ung! Häng med polarna, träffa söta tjejer och hitta på massa saker. Köra mc kan du göra hela livet men njuta av skoltiden och allt däromkring kan vara begränsat och tar slut med tiden!
Tänk sen om du inte hade pluggat, då kanske du står vid en jävla maskin och matar in bitar och hatar din chef + alla andra sura människor på jobbet.

Din tid är NU, njut så kommer allt det andra till dig ändå.
"Kör för fa-aan!"

mjaa, låt mig förklara på enkel svenska:

du. har. missat. nåt.

Ok, berätta gärna för mig då hur man undviker att betala skatt i det här landet och samtidigt "få" pengar. För den dagen jag lär mig det så är jag ju inte slav längre, fyfan vad bra :banana

Tänk såhär..du har fan hela livet på dig att köra hoj. Medans vissa 50-åringar som älskar att köra båge tvingas sälja eller byta hojmodell för att ryggen deras börjar krångla o.s.v. Du fokuserar på det negativa när du har allt framför dig vafan

Sluta klaga. Det blir värre. Gymnasiestudier är ingenting mot postgymnasiala, bara för att ta ett exempel.

Back