Jag orkar inte..

Rikter

Jobbar arslet av mig, dröm i sikte!
Gick med
16 Nov 2009
Hoj
siktar på en KTM 660...
Jag orkar intee vänta tills ja blir 18+ för mc
inget jävla jobb har man heller
sen tar skolan facking kål på mig, borde aldrig valt facking natur skitlinjen
och det lär ju inte bli lättare

tack
(förväntar mig applåder)

Lipa på och köp en cross eller enduro eller nått.

Du har säkert håltimmar, sovmorgon och slutar tidigt skitofta.

Kamma dig och kom in i matchen, snoris!

:gnissla:banana

/ Jens

Jag fyller i Slutet av December på året och ska bli 18 om 2 veckor medan alla andra född 91- har fått köra mc i ett halvår mer och har redan gjort uppkörningen..

Det var inte så roligt..

Men men vet att det blir värt det ( Dock hade gärna sätt en 50hk gräns på 16 år och 18 obegränsat )

jag kommer ihåg när man gick i gymnasiet och hata skola o allt.. men tänker jag tillbaks till det så vill man dit.

jag hade pengar, inte mycket men jag hade faen både bensin samt försäkring för dom slantarna.
jag gick 3 dagar i veckan i skolan sista året.. hängde med min coola opel på stan fre lör kväll o ragga runt.. sen va de bara tv, tv-spel och film för hela slanten.. jag menar hallå.. nu har man faen ansvar o grejer! :D

Och det blir så mycket bättre av att klaga :rolleyes:

Finns massa bus att hitta på, så misströsta inte.
You make the rules. :tummenupp

jag kommer ihåg när man gick i gymnasiet och hata skola o allt.. men tänker jag tillbaks till det så vill man dit.

jag hade pengar, inte mycket men jag hade faen både bensin samt försäkring för dom slantarna.
jag gick 3 dagar i veckan i skolan sista året.. hängde med min coola opel på stan fre lör kväll o ragga runt.. sen va de bara tv, tv-spel och film för hela slanten.. jag menar hallå.. nu har man faen ansvar o grejer! :D
Ja, såhär i efterhand ångrar man att man inte utnyttjade sina år i skolan bättre, när man hade alla möjligheter i världen, så länge det inte kostade massor iofs. Den ansvarslösa tiden va inte dum alls :nicka

Plugga hårt nu och slipp större problem sen. Några år till i skolan så slipper du åka omkring på gamla skithojar från 90-talet om 10 år eller dylikt :fakta

Ja, om han ska bli miljonär men vem fan vill bli det? Fatta hur jobbigt det är med alla pengar, bara problem och sånt vet du.

miljonär? :confused:

han ska bli helikopterpilot för att senare flyga sin hemmasnickrade air wolf på uppdrag i mellanöstern men också för att skrämma pensionärer som flanerar på djurgår'n.

Eller gift dig med Tiger eller Paul A. Verkar funka det med.

du har tydligen inte hört att de två ska slå sina påsar ihop:

anna anka-->anna woods-->anna (gets) woods

Last edited:
Jag orkar intee vänta tills ja blir 18+ för mc

16 år är det väl för lätt MC? :confused:

inget jävla jobb har man heller
sen tar skolan facking kål på mig, borde aldrig valt facking natur skitlinjen

Att du inte har jobb när du går i skolan är väl inte så jäkla konstigt...

och det lär ju inte bli lättare

Med den inställningen lär det inte bli det.

Men misströsta inte, det är alltid någon annans fel att man sitter i skiten :tummenupp

Back