Jag mötte Mattias-tråden!

RoLLER skrev:
Vill ni träffa MIG och Mattias samtidigt ska ni bege er till Hälsingegatan 14 mellan 16:30 - 18:30 idag.

Där vi skriver autografer på alla flickors bröst.

Vem vet.... kanske just DU kan bli RoLLER-flicka 2006?

vart är det ni håller till annars? om man ska svänga förbi på gratiskaffe :tungan

Sweedo skrev:
Som rubriken lyder.

Idag mötte jag Mattias i sin fina firmabil på Vanadisgatan kl 12.00.
Jag hälsade men inte :mattias

Haha jag tryckte ut han i rondellen i roslagstull än gång han såg inte att det var jag och sur som fan var han :tungan och då ska vi inte glömma att han precis hade glidit förbi hela kön på valhallavägen för att tränga in sig strax innan rondellen :)

moto-gg skrev:
vart är det ni håller till annars? om man ska svänga förbi på gratiskaffe :tungan

Magasin S E X (Know what i mean? Know what i mean?) i Frihamnen!

Ta med din flickvän om du vågar. :katt

Du e alltid välkommen GG!

moto-gg skrev:
Haha jag tryckte ut han i rondellen i roslagstull än gång han såg inte att det var jag och sur som fan var han :tungan och då ska vi inte glömma att han precis hade glidit förbi hela kön på valhallavägen för att tränga in sig strax innan rondellen :)

Jo tack....

Gör som alla andra, ring 08-31 84 96 och klaga på en blå Mercedes Sprinter. (fråga efter Anders).

moto-gg skrev:

Nästa gång smäller det! :mad:
För övrigt kör jag alltid exemplariskt och på gränsen till vad väggreppet tillåter.
Visste ni att den toppar 167 km/h?

RoLLER skrev:
Så kom du förbi? Hade jag vetat det hade jag aldrig skrivit adressen :krama

Men tack för "bröna"! :tuttar

Mattias tog 2 välformade på väg ner till Trosa. Ja, han är faktiskt där nu.

Det är jag som drar det tunga lasset på den där firman! :mad:

Tack moto-gg för bullarna, de satt fint på resan till Trosa. Farthållaren på 139,9 km/h och ett wienerbröd i vardera handen, det är trafiksäkerhet, det. Jag är vägens riddare. :trucker

Mattias skrev:

Tack moto-gg för bullarna, de satt fint på resan till Trosa. Farthållaren på 139,9 km/h och ett wienerbröd i vardera handen, det är trafiksäkerhet, det. Jag är vägens riddare. :trucker

Fick du komma in i trosa då?

Rundningsmärke skrev:
Jag känner mig utvald. Rätt obehagligt faktiskt.

/A

Så länge du inte åker R6 i Bålsta så är du inte i farozonen. Imorgon ska jag till Kungsängen. Jag hoppas att få vinka till nån där.

Mattias skrev:

Vilken Trosa åkte du till den i Sörmland eller den i Elgiganten Barkarby :D

moto-gg skrev:
Vilken Trosa åkte du till den i Sörmland eller den i Elgiganten Barkarby :D

Han åkte nog bara via Trosa till Fittja eg.

Edit: Nu ska han till Kungsängen och.., det är så märkligt... det luktar alltid anjovis i bilen när han har varit i krokarna runt Barkarby :zpy

Last edited:
RoLLER skrev:
Han åkte nog bara via Trosa till Fittja eg.

Edit: Nu ska han till Kungsängen och.., det är så märkligt... det luktar alltid anjovis i bilen när han har varit i krokarna runt Barkarby :zpy

Tss... Det luktar alltid anjovis i bilen. Jag har en flicka i varje hamn.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg