Jag mötte Lassie.........

ganzo skrev:
Sen har jag stått och pratat med Lasse Kronér i några minuter, slutade med att min polare, fullare än en fjortis på midsommar kommer springande, nästan tacklar omkull lasse sen skriker BINGO, därmed levereras även 2 liter fyllespott...Lasse gick därifrån muttrande om "horungar" :rofl

Haaaaaahahahaha! :rofl :rofl :rofl

Själv har jag sprungit in i Stina Dabrowski på Sergels Torg, (har fortfarande traumatiska besvär efter att ha sett henne på nära håll), träffat någon av ABBA-gubbarna på Skansen-terrariet, (han pratade med min son som antagligen kallat honom för något... :gnissla ), Jag har skrattat ut Magnus Uggla en gång utanför T-centralen, träffat Lasse Åberg på en bokhandel, sett Paolo Roberto fåna sig på ett fik i Karlberg, bilvit vinkad åt av Carola i en bilkö, (jaja, frugan vinkade först), fått ett meddelande inpratat på min telefonsvarare av Ylva-Marie Thomson, träffat och diskuterat med Tomas "Gullabo" Jansson i samband med ett superstage-test av en sportbil jag dragit ner till Emmaboda, själv varit intervjuad i bla. Bilsport och Bilstereotidningen där dom gjort reportage om mina bilar.
Dessutom är jag systerson till en fd. stallchef i F1! :banana

*edit* Tog bort lite för avslöjande detaljer... :tuttar

Last edited:
Nitrogen skrev:
Jag mötte Kjell Bergqvist när jag spatserade längs söders gator tidigare idag.
Jag nickade artigt och han hälsade tillbaka. Vilket möte.

Jag har sålt en VVS-koppling till Kjell Bergkvist! :P Visade även runt han lite i butiken..

Jag har varit hemma hos Tommy Körberg. Jag frågade honom om han ville behålla lite bubbelplast som terapi, fast det ville han inte. Kolan räckte bra, sa han.

jag är släkt med nån känd krögare och gammal fotbollspelare...? :va

Den gamle hjälten Anders Limpar tyckte att jag blev lite för "närgången" på fotbollsplanen. Han klämde till om "klockspelet" och drog fortare än en avlöning. Själv stod man kvar och funderade på vad som hände. :va

Jag har skakat hand och fått autograf av Ronnie Pettersson en gång i världen på invigningen av Polar Center, nån gång i början/mitten av -70. (När dog han egentligen...) Autografen har jag kvar än idag.

Jag var med på fångarna på fortet för mellanstadieklassare i början av 90-talet. Gick på tv4 å allt. va nere en vecka med halva kändissverige å såg en hel del, samt videofilma det mesta :rofl

...om någon med intresse vill, å har intresse så kan jag låna ut filmen för att lägga upp på nätet!

:hihi

Det är en del bakom kulisserna om man säger så..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT