Jag mötte Lassie! v.2

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Var och hälsade på kompisen som extraknäcker på en Shellmack utanför Tierp.
Det kommer in en blå Saab 9-3 med två killar i.
Den ena, den äldre av dom, kliver in på macken och frågar om det finns någon tekniskt kunnig som kan byta en glödlampa åt dom.
Kompisen börjar men sen kommer det annat folk så jag får göra det.
När jag står lutad under huven pratar dom med varandra varpå jag tycker jag känner igen rösten på den ena, kikar upp lite och ser att det är Daniel Brei-nånting i idoljuryn! :yoparty
Två vuxna karlar kan inte byta en vanlig glödlampa i en nyare bil, ja jävlar. :hihi

Ska jag höra av mig till aftonbladet och göra en hacka?

Autografer tas via PM. Tack.

/J

Ho Ho självklart skall du ringa till Aftonbladet!

Ha ha MUPP!

Last edited:
Dominator-Rocks skrev:
2618009 Ho Ho självklart skall du ringa till Aftonbladet!

Ha ha MUPP!

Nä, tror jag skippar det. Lite heder har man allt.

Han hade mer skägg nu, kände knappt igen karln. Mycket tacksam dock för en minuts jobb.

Jag stod och tankade bilen bredvid han Bono-wannabeen i Hammerfall för ett tag sedan, sent en kväll. Sen när jag står och betalar och småpratar lite med tjejen i kassan så kommer han in efter mig och ser sig om inne i butiken/kassan och utbrister: "Fan va skönt att kunna komma in och betala utan att bli påhoppad av en massa fans!" varpå jag gapskrattar han i ansiktet och får en måttligt sur blick tillbaka.

spectre skrev:
2618069 Ja fick autografen av killen (jonatan), riktigt bra nån som vill ta på mig?

:rofl

Får jag ?

Limstift skrev:
2618071 Jag stod och tankade bilen bredvid han Bono-wannabeen i Hammerfall för ett tag sedan, sent en kväll. Sen när jag står och betalar och småpratar lite med tjejen i kassan så kommer han in efter mig och ser sig om inne i butiken/kassan och utbrister: "Fan va skönt att kunna komma in och betala utan att bli påhoppad av en massa fans!" varpå jag gapskrattar han i ansiktet och får en måttligt sur blick tillbaka.

Vet inte ens vem det är, och det kanske säger något om hans status som kändis :hihi

Last edited:
Limstift skrev:
2618071 Jag stod och tankade bilen bredvid han Bono-wannabeen i Hammerfall för ett tag sedan, sent en kväll. Sen när jag står och betalar och småpratar lite med tjejen i kassan så kommer han in efter mig och ser sig om inne i butiken/kassan och utbrister: "Fan va skönt att kunna komma in och betala utan att bli påhoppad av en massa fans!" varpå jag gapskrattar han i ansiktet och får en måttligt sur blick tillbaka.

hörru, du kanske är yäääää och allt dedärva, men du får nog starta en egen tråd för jonathans tråd e bara hans lixom eller

trådarna är allt lite luddiga på lördags kvällar..

:öl :öl

Stannade och köpte en dricka på macken vid Nyköpingsbro. Bakom mig i kön stod Roger Pontare med ett indiantält på sig. Han köpte inget, utan frågade var närmaste mekonomen låg.

Jag å en polare satt å vänta att bion skulle börja i lördags då kom han som är med i ica reklamen in där.. Paul nånting tror jag han heter.

jens__E skrev:
2618339 Jag å en polare satt å vänta att bion skulle börja i lördags då kom han som är med i ica reklamen in där.. Paul nånting tror jag han heter.
tilly...

Bahh vem fan var det från sporthoj.com som brände med en cross förbi liseberg/ Gotia Towers vid 23 tiden ikväll. Killen körde som en dåre utan hjälm och iförd en Jason mask :yoparty Haha fy fan va vi garvade när killen kom i full speta.

På en "konsert" shakeade jag hand med typ alla medlemmar i Teddy Bears, fick micken (under spelning) och gapade å skrek lite:yoparty :yoparty Cinderella för ett par månader sen! WOW BAllhetsfacktor 10:yoparty

Satan hade ont i hela kroppen en vecka efter, Bla så stagedivade :yoparty en Snubbe rakt ner på mig!:D *PANG* (IDIOT):hoppa

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...