Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Har sålt kök till enduro legenden sven erik "jösse och till gladiatorerna amazon och hero. Han så stor hon så jätte liten. Synd det inte var amber :huvet
wiper

Cyklade förbi klyftan(Carolina Klüft) här i växjö för ngn dag sedan... jag hälsade inte, det gjorde jag bra! :tungan

Har varit på midsommarfest med den gammle fotbollsmålvakten Ronnie Hellström,och vann över han i en tävlingen där man skulle spotta en seg råtta så långt som möjligt.

Yo!
Jag har tränat med Clint Eastwood på World Class gym på Luntmakargatan i Sthlm!! Jag hade ingen som helst aning om det då, han kom fram å fråga fall jag ville träna med honom, hjälpa till å passa varandra vid lyften! Efter en timme när han drog kom typ halva gymet fram till mig å snacka..... då gick det upp ett ljus för mig! )Var här å promota en film)

Jag har åxå festa med Jonas Åkerlund i London då min svåger är vän med honom. Det var fan skitkul........ vilka meriter killen har!

Och: Jag har skate:at rakt in i Sylvester Stallone utanför Grand Hotel i Sthlm på 80-talet.

Break that!!!!

Freakshow skrev:
Yo!
Jag har tränat med Clint Eastwood på World Class gym på Luntmakargatan i Sthlm!! Jag hade ingen som helst aning om det då, han kom fram å fråga fall jag ville träna med honom, hjälpa till å passa varandra vid lyften! Efter en timme när han drog kom typ halva gymet fram till mig å snacka..... då gick det upp ett ljus för mig! )Var här å promota en film)

Jag har åxå festa med Jonas Åkerlund i London då min svåger är vän med honom. Det var fan skitkul........ vilka meriter killen har!

Och: Jag har skate:at rakt in i Sylvester Stallone utanför Grand Hotel i Sthlm på 80-talet.

Break that!!!!
I think we have a winner here! :tummenupp

lyfter tråden lite..

jag träffade H&Ms vd Stefan persson på jobbet för inte så länge sedan :rolleyes: :tomten

Last edited:
MikkE skrev:
lyfter tråden lite..

jag träffade H&Ms vd Stefan persson på jobbet för inte så länge sedan :rolleyes: :tomten

jag har ridit med och träffat hans dotter en hel del.

söt tjej det där! :tungan

Henne skulle man ha till fruga, snacka om att stoppa pitten i en sparbössa :hihi

Solid snake skrev:
Dom får du ju flytta åt sidan, du är väl inte helt handikappad! :D

Dom var såklart gjorda av gjutjärn :gnissla

Nycklarna till detta ovanliga kyskhestbälte har ju såklart bara farsan, fås mot beskrivning av hålet efter avslutade bröllopsceremonier :4skrika

Förlåt mr Trådägare, urspårning... :öga

Jag har:
*Bjutit Karl Kanga på cigg
*Petter Rönnqvists gamla plock och benskydd
*Fikat med Anders Hedbergs i dennes båt
*spelat musik med en som senare var med i melodifestivalen

Last edited:
:)

jag har pinkat på samma grästuva som Ronny & ragge utanför ljusdal då de var på roadtrip med "raggarsvängen" o sjöng om kåta anna mm.
oe jaa de hade de mest groteska gällivarehäng jag nånsin sett oe jaa de var jävligt förtjusta i starköl! tjipp! :yoparty

Sitter o tjötar med sångaren i Lord belial just nu. :)

För er som inte vet vilka det är så är det google som gäller. :hihi

Solid snake skrev:

Låter intressant, skulle vilja höra! Kan du ordna över nån mp3-fil så man får
veta vad det är?

Solid snake skrev:

Ojoj, ännu en grupp arga pojkar med mittbena.... :pannkyss

:hihi

Nightwish skrev:
Låter intressant, skulle vilja höra! Kan du ordna över nån mp3-fil så man får
veta vad det är?

Tanka på DC, gå in på extrememetal.no-ip.com:411

Heter malice på DC, dra hem nån skiva med dom, se om du hittar nått annat du gillar. :)

Lokke: Jag är JÄTTEarg på dig nu!!! :mad: nu SMELLERE!! DIREKCT!! :mad: :tungan

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP