Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Varit mekaniker åt "pocker" wallenberg under carrera cup, Varít inne i prinsens depåtält och hämtat delar medans prinsen satt i soffan 2 meter bort.

Jobbade ett tag på Åhléns Skanstull och fick då äran att sälja en rosa toalettborste till Linda Rosing och ett antal CD's med Opera till Ipren-mannen.

Vet inte om jag kvalar men ändå. :)

-Är släkt med Billy Gällros som körde roadracing sidovagn.

-Blivit uppringd av Amelia Adamo.

-Sett Lennart Ekdahl stå och käka smågodis på ica direkt från godislådan.

-Känner en som har landställe i närheten av Martin Timell, och han brukar tydligen bli skitjobbig och dryg med några pilsner innanför västen.(kanske inte så ovanligt :D).

Blev felaktigt utskälld av Uffe Lundells farsa i tron om att jag var en av roddarna i hans trupp. Fick en ursäkt efteråt, när han insåg sitt lilla misstag.:arsele Det här var ju några år sedan, så då blir det väl ränta på meriten, eller?

Jag har tjört den där BMW S1000RR, rätt fräckt tycker jag.

:)

Jag har sagt hej till en kille på en fest för något år sedan som har kört den där BMW S1000RR. Det tycker jag är rätt käckt. :rolleyes:

Last edited:
För ett par år sedan hälsade jag på Hamsa (i andra avenyn) när han stod och kissade i kön på väg in till strand. Sen så har jag åkt tåg samtidigt som lili och sussie.

Jag har sagt hej till en kille på en fest för något år sedan som har kört den där BMW S1000RR. Det tycker jag är rätt käckt.

Du finns på bild med mig på den festen till och med! Så du har bevis! Aaascooool!

För ett par år sedan hälsade jag på Hamsa (i andra avenyn) när han stod och kissade i kön på väg in till strand. Sen så har jag åkt tåg samtidigt som lili och sussie.

Jag har varit "on the set" och även åkt minibuss med Jonas Bane(i andra avenyn, minns inte vad hans karaktär heter dock) och lite annat folk från SVTs ungdoms-spinnoff av Andra Avenyn, "Riverside" hette den serien.

Rätt fräckt änna!

Åh åh åh! en grej jag helt hade glömt bort!
På ett Rasta-ställe (Värnamo om jag inte minns helt fel) så satt jag och farsan bara några meter från självaste Bosse Bildoktorn, alla tre av oss käkade riktigt god Pytt-i-panna :)

Har träffat på Björn "Dynamit-Harry" Gustafson några gånger på macken och ica här i byn, han har tydligen sommarstuga här.

Har träffat på Björn "Dynamit-Harry" Gustafson några gånger på macken och ica här i byn, han har tydligen sommarstuga här.

Jag gissar att du bor i trakterna av Storvik då...Ute vid Broby fäbodar har han sin sommarstuga

Jag har åxå sommarstuga i dom trakterna ;)

På ett Rasta-ställe (Värnamo om jag inte minns helt fel) så satt jag och farsan bara några meter från självaste Bosse Bildoktorn, alla tre av oss käkade riktigt god Pytt-i-panna :)

Jag har Bosse Bildoktorns autograf :yoparty

På ett Rasta-ställe...

RastafariansHouseR.jpg

Yo mon!

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!