Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
johanrehn80 skrev:I fredags såg jag en snygg brud som kom åkande bakpå en scooter. Flörtade lite och hon log, sen sa polaren åt mig att hon var gift med Loris.
(glömde titta vem som körde scootern)
Mr. Dante skrev:Jasså du var oxå i Assen...
morotspaj skrev:Det hela hände när jag var på väg hem till Umeå från Sundsvall. Jag hade suttit där i bussen någon timma, när jag såg denna enorma gestalt kliva in. Han var gigantisk! Säkert 10 meter lång, 2 meter bred och hade säkerligen 64 i skostorlek (det var iallafall så det kändes som).![]()
Men det var först efter en liten stund slog det mig - det var ju rock-kungen (elvis-med-en-socka-i-munnen) Eilert, EILERT PILARM! WOOOW!![]()
Till slut samlade jag mod till mig och gick fram till honom och sa med darrande röst:
- Är du Eilert Pilarm?
- Ja.
- Hej! sa jag och sträckte fram handen.
Det var den största hand jag någonsin rört vid, kändes som om jag hade en bäbishand själv. Slå det, om ni kan!![]()
Henken skrev:Jag har hälsat på honom flera ggr när jag var i Husum fabriken & lade golv. Kunde inte sluta le eftersom jag i mitt huvud hörde honom sjunga Jailhouse Rock.
morotspaj skrev:men har du skakat hand med honom?? vaa??![]()
Fenix skrev:Vänligen utveckla![]()
Henken skrev:Nä,det gjorde jag aldrig![]()
Däremot så var Mattias Öhlund* tillsammans med morsans "old times" kompis dotter.
* NHL-proffs.
Morsans bästa kompis heter Katarina Mazetti & har skrivit "Grabben i graven bredvid", tror den vart film senare.
Stod bakom Staffan Ling på ICA Gourmé & skulle handla folköl. Han köpte snus tror jag.
Blev utittad av "Vita lögner" eller annan skitsåpa killar & tjejer när de spelade in på Umeflygplats. Såg dock inte avsnittet, jag kanske stod i vägen =)
Fenix skrev:är det bara jag som får känslan av att Ingvar Oldsberg står i behov av proffesionell hjälp. ?![]()
Gustav1 skrev:Nja, det vi gick igenom kan man väl vara lite nöjd med. Det är snarare tillvägagångssättet som man inte pratar högt om.![]()
Mattias skrev:Jag har nuddat hennes högra skinka. Med flit.
Det ni!
Teo skrev:När han var liten och sommarjobbade han i en golfkiosk så brukade det komma en rolig kille som skämtade jätte mycket och som han retade för han hade så fult hår... Henke Larsson.
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |