Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Stog intill Izabella scorupco på ett dansgolv i visby, hösten -95. Hon va på gotland för att spela in petri tårar.... Minns att jag så gärna ville klämma på hennes rumpa... Men mitt inre stoppade mig! :huvet
Hon var fin på den tiden... Ja, i dag med, för den delen! :drool

Bifogat

• izabella-scorupco1.jpg
    izabella-scorupco1.jpg
    42.9 KB · Visningar: 93

En del av det svenska kulturarvet... Tror för övrigt att min första LP var med Rob n' Raz feat. Leila K.

Mitt bidrag till denna tråd är att den f.d. kommunalpampen i Gbg, Göran Johansson, har hållt upp dörren för mig när jobbade som bud samt att jag stått bakom Thomas Fogdö i liften i Tandådalen.

-edit- Just fan, jag har även lämnat bud till Harald Treutiger samt hjälpt både Martin Timell och Micke Dubois (Svullo) med deras internetuppkopplingar.

Last edited:
En del av det svenska kulturarvet... Tror för övrigt att min första LP var med Rob n' Raz feat. Leila K.

Mitt bidrag till denna tråd är att den f.d. kommunalpampen i Gbg, Göran Johansson, har hållt upp dörren för mig när jobbade som bud samt att jag stått bakom Thomas Fogdö i liften i Tandådalen.

-edit- Just fan, jag har även lämnat bud till Harald Treutiger samt hjälpt både Martin Timell och Micke Dubois (Svullo) med deras internetuppkopplingar.

Kul att du nämner Martin Timell... Jag har råkat på Ander Timell... Då är vi nästan buksvågrar....

Jag var nära att cykla på Jörgen Mörnbäck i Göteborg :) sen har jag spelat trummor med Robert Wells, Sofia Källgren och Tito Beltran!!

Jag är buksvåger med en polare som i sin tur är buksvåger med Fred Durst i Limp Bizkit.

Jag schasade bort Ebbot from Soundtrack of our Lives från mitt tågsäte en gång. Den jäveln hade garanterat inte bokad sittplats. :mad:

Min farmor kom som krigsbarn från Finland när hon var 5, och skulle hamnat i Småland, men kom till Danmark, av nån anledning.

Paret som tog hand om henne där innan hon hamnade rätt var typ nån sorts "hjältar" på sin tid, som rodde flyktingar från kriget över från Helsingör till Helsingborg. Gubben var dessutom den som har kommit på den vita reflexfärgen som används på vägarna.

De äger en "stuga" i Småland, och Axel (gubben då) och Ingvar Kamprad var bundisar. Pappa har träffat honom flera gånger, fast inte haft en aning om det.

Farfars kusin är Agneta Fältskogs mamma. Jag har aldrig träffat varken Kamprad eller Agneta Fältskog dock.

Jag har fått vallnings tips av Gunde Svan :yoparty

Jag har en kompis som kallas "Gunde" eftersom han tidigare var sjukt lik Gunde Svan.

Vi var på fest på Åsele marknad en gång, någon hörde oss kalla honom för Gunde så han kom fram och snackade vallningstips med honom.

Är det säkert att det inte var han?

Druckit pilsner backstage med De La Soul - under pågående konsert! DJn la på en slinga medan jag och några brudar som blivit uppdragna på scen blev bjudna till backen för å snacka skit några minuter....

Jag har pratat ljuddämpare med Giacomo Agostini på Anderstorp, han tyckte brorsans hoj hade en dålig ,,,,, VM-RR typ i början på 80-talet,,, snacka om att man blev snopen när en sån legend kommer och pratar med mig.

Såg precis Carl-Philip och Vickan vid Norrmalmstorg. På jakt efter julklapp till mamma och pappa kanske?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti