Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Ok, Du var alltså kollega med 70 årige Robert Kahn från New York och 66 årige Vint Cerf från Connecticut ???

Cool kille !!

Jag är inte själv purfärsk i branschen och jag jobbade för ett mycket stort amerikanskt företag. :)

Syrran gick i samma klass som George Scott (då Kramne) så det så....

Och jag var centimetrar från att köra över Tomas Brolin dagarna före VM när han sprang över gatan på stan :D :D undrar om jag skulle bli hatad då om jag inte bromsade :va

Last edited:
Varit millisekunder från att handgripligen kasta ut Mick Hucknall (sångaren i Simply Red) från krogen för att han vägrade hänga av sig rocken. Tur att krögaren hade bättre kändiskoll än jag...:hihi

Varit inom kamelbajskastavstånd från Yassir Arrafat.

Nu kom jag på att jag jagat Anders Glenmark (på cykel) med bil genom Sthlms innerstadsgator på natten. Han såg livrädd ut. :D

article_image_b2eba8769f400775.jpg

:rofl:rofl:rofl :tummenupp

yepp hon till höger:tuttar

Efter några sidor lästa, hittar jag inte nått som var WOW! Men däremot nån slitzbrud som halva SH är släkt med och den andra halvan har... ja... ;)

Men fortsätt, ni har fått mig att läsa halva jäkla tråden :D

Här har du en bättre bild så behöver du inte störas på umgänget eller andra på bilden.

Naken_i_badet_246414w.jpg

Jag såg hela Bygglov-teamet på Snäjk i Vänersborg :arsele

Dom köpte duktigt flådiga fiskerullar, två stycken om jag inte minns fel, spö också tror jag.

Så, nu är jag känd.

Ligga?

Här har du en bättre bild så behöver du inte störas på umgänget eller andra på bilden.

Naken_i_badet_246414w.jpg

Synd med hängbröst..:D

Lunchade brevid glasögon dregget från "Big in japan" i sälen. -Måste vara världens minsta lassie experience

Frugans familj är mycket nära vänner med familjen Torvalds. Linus himself har varit frugans barnvakt ett flertal gånger. Själv har jag bara träffat hans mor, mycket sympatisk.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti