Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Mitt liv är tämligen händelselöst men min brorsa har vart ihop med Ralf Edströms dotter (jessica). Han har även badat i Raffes kiss samt använt hans dotter :tummenupp.

Rättat ett par stavfel.

BTW: En kompis hade Errol Nordstedt (Eddie Meduza) som barnvakt.
Han blev, konstig?

Last edited:
Jag e buksvåger med Joey Tempest, Värmland, halva Södermanland och delar av Danmark.

Jag har slängt igen en toadörr i ansiktet på sveriges förbundskapten i fotboll (vet inte va han heter, och viste inte att det var han förens min farsa sa de)

jag har åkt hoj samtidigt med micke persbrant på geleråsen vi pratade ochså avgas system på tl 1000 har var aspackad med annlinn guillou jans dotter, hon både snusade o drack spunk ( hallonkräm o hembrännt) var huvudperson i hennes program Nära ögat på TV 4. Har även kramat Lill Babs o Alf Robertsson min mofar bor granne med Gunde Svan, han är faktiskt lite intresserad av hojar. P.S körde ifrån Persbrant. Ta den om ni kan!

Fan va coolt, jag me!
Vi måste typ va bröder lr nått :D

Last edited:
På mindre en en vecka har både Pontus Kåmark och Stefan Lindqvist varit inne med sina bilar på mitt jobb. Hejja Blåvitt:angel

jag mötte lassie

:tuttar jag fick kungens fru,hon silvia ,att fastna i en hiss i början på 90-talet,då dom invigde ett ombyggt bostadsområde i slöddertälje
anonym(bortse från signatur):tuttar

Tvättat och fönat Hanna Grafs hår.
Klipp isläningen som är tränare för DIF fotbollslag.

Jag e buksvåger med Joey Tempest, Värmland, halva Södermanland och delar av Danmark.

Hahahah, jag är också buksvåger med halva södermanland.. och större delen av stockholm faktiskt, men joey tempest tror jag inte hon varit med..

På kändissidan så har jag snackat skit med Lasse anrell på tåget till sthlm.
Annars är jag kusin med hockeyspelarna Micke och Andreas Holmqvist

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey