Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Jag mötte Lassie...

Sånt här tycker jag e skitkul och skapar därför en tråd för "Jag mötte Lassie..."

Gled häromdagen förbi alla bilar fram mot rödljuset utanför Botaniska trädgården i Gbg och stannade brevid en röd S60. Gasa till Duccen och låter Termignonidämparna spela lite poesi. Vrider huvudet åt höger och där sitter LOKET!!! Han flinade lite och nickade avundssjukt...

RonJeremy skrev:
Sånt här tycker jag e skitkul och skapar därför en tråd för "Jag mötte Lassie..."

Gled häromdagen förbi alla bilar fram mot rödljuset utanför Botaniska trädgården i Gbg och stannade brevid en röd S60. Gasa till Duccen och låter Termignonidämparna spela lite poesi. Vrider huvudet åt höger och där sitter LOKET!!! Han flinade lite och nickade avundssjukt...
Ok förra kanske inte var en riktig "Lassie" men jag gjorde lumpen med Stefan Folkessons brorsa Stellan.... Min autograf kan ni få via e-mail :hihi

RonJeremy skrev:

Vi stannade på en Statoil för ett par år sedan för "pinkpaus!" och ut från toaletten kommer Tone Norum. :yoparty Så jag har suttit på samma toastol.!!

Föt två år sedan var jag på samma bröllop som Jim Jidhed... :yoparty :yoparty

Senaste konserten jag var på stod jag framför Björn strid.

För er som inte vet vem han är så är det han som sjunger i Soilwork.

1. Har legat förtöjd på samma bensinstationsbrygga som kungen med sin lilla jolle av modell "Virvlel i tanken, dubbla bensin-V8:or".
2. Har haft Linda Haglund som syslöjdsvikarie.
3. Mats "Mytomanen" Vestman som vikarie(har spelat gitarr i allsång på skansen :) )
4. Pratat med Hans Krispin, den dryge fan.
5. Är släkt med killen som äger företaget Fyrverkierimästarna, och som är sveriges representat i fyrverkeri-VM. Innehar nåt världsrekord.
6. Farsan har varit på Soffipropp(Barnprogram på TV) och visat hur en fotoautomat fungerar.
7. Farsans polare har gått i samma klass som Magnus Uggla.
8. En polares farsa är producenten till bla Europe och Brolle Jr.
9. Hasse Aro har lånat en bok av polarens morsa men aldrig lämnat tillbaka den

En fotnot: En polares polare var på Stacy's(Dr Albans krog). Dr Alban hade kommit fram och frågat om de hade roligt och sen om de kände igen honom. Polaren hade då aldrig hört talas om Dr Alban. "VEM FAN ÄR DOKTOR ALBAN?!"

Last edited:
farsan krockade med "knugen" i en skidbacke i riksgransen typ 1985. det var "knugens" fel (enl.farsan!)

en polare har fatt pisk av bert karlsson med en stulen lakritsrem :)

och sist men inte minst: jag har bowlat med gunde svan o hans fru!

sla det om ni kan, haha!

- Är släkt med ingenjör Munktell (han som står för M:et i Volvos BM modeller)

Jag har skakat hand med Thomas Brolin och Peter Forsberg!

Min morsa gick i samma klass som Robert Wells, han var en tyst tönt som spelade piano hela dagarna :lol

Muskedunder skrev:
En fotnot: En polares polare var på Stacy's(Dr Albans krog). Dr Alban hade kommit fram och frågat om de hade roligt och sen om de kände igen honom. Polaren hade då aldrig hört talas om Dr Alban. "VEM FAN ÄR DOKTOR ALBAN?!"

Så jävla skönt när kändisar tror att dom är kända men inte är det
:Bugar :lol

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP