Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Märsön
Hoj
929
Snabbe_jag skrev:
Men jag har druckit öl med Linden
:öl

Å jag har druckit öl OCH käkat tårta på en och samma gång med Gustav Persson! :fakta Sen brottade vi ner en lyktstolpe som stod och såg kaxig ut. Men det var efter att GP själv skulle marklyfta en bil och fick ont i ryggen.

www.gp-racing.it

Sen har jag också genom Gustav fått nöjet att provköra Magnus "dubbelfucken" Carlssons stunthoj med tryckluftsväxel. :p
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Penguin skrev:
Jag har pissat samtidigt i samma pissränna som Peter Lindén och Stefan Folkesson.

Jag har folkis gamla "ducati" depå-moppe...

Plus att min pappa har snackat med killen som e avbildad på kalles kaviar tuberna, han e väääldigt gammal nu :eek: ...och det är en riktig "jag mötte lassie" historia :bow
 

s9d8as0vjk

Guest
Min morsas kusin var Nancy Reagans frisörska

Min polare har sprungit in i Christer Petterssons mage på plattan

Jag är tydligen buksvåger med Peter Forsberg ... :notme
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Snabbe_jag skrev:
P-Däcks moppen numera :D

Haha... jag va på väg att skriva med "ingen kommentar snabbe_jag" men jag ångrade mig... men imorgon köps det 125cc så då blir det p-däcks moppe försäljning :p
 

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Täby
Hoj
Borta
Henke skrev:
Jag e kusin med Gorillan i Söndags öppet :eek:

Hans jobb vill jag ha :bow Varna honom för konkurens :fakta

Jag e släkt med Johan Garpenlöv
Bott Granne med Sanny Åslund (Vd AIK fotboll)
Även kamrat med Martin Åslund (Spelare i AIK:s A-lag i fotboll)
Supit med Magnus Uggla (när han hade inflyttningsfest i min polares gammla hus) Efter det fick han höra min tappning av "Jhonny Balle" :fakta

Sålt en dammsugare till Carl Bildt... Han vägrade köpa den röda som var bättre än den blåa han köpte..

Stått och dragit några vittsar för Lennie Norman
Varit på samma fest som Jerry Williams dotter (även gjort ett pinsamt raggningsförsök :rodnar )

Och varit på Kändis fest med Systrarna Graaf
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Snabbe_jag skrev:
Men då är de´t ju sista natten med moppen då :D

Man skulle kanske kört in till stan ikväll då och tagit farväl av den :hej

Den står på mohlins och e allmänt moppig... tror inte folkis brydde sig särskilt mycket om det där med inkörning... men när den e färdig så ska den säljas iaf...

förresten så e jag i everöd nu ändå, så den e lite svåråtkomlig :)
 

Fenix

Medlem
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
08', Triumph, Daytona 675
okejdå, jag fyller på... jag och polaren har använt Robyn Borg som torktrasa på en bardisk. Jannike var ute och köpte cigg och den där ohängda ungen behövde veta hut! :D
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Största meriten måste vara att jag fått en drink av Ebba Blitz på ett uteställe i Östersund, Saga tror jag det heter :rodnar

Men ska vi dra till med riktiga Lassie historier så... Min syster gick på lärarhögskolan tillsammans med Dilba och en av Herreys-bröderna. Här snackar vi viktig information :rolleyes:
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Henke skrev:
Jag e kusin med Gorillan i Söndags öppet :eek:
Slå det om ni kan.

Har även lekt med Bingo Remer (Graf bilderna bla.) som liten

Med Mats alltså? Hehe, han har man festat med många gånger :tummenupp
 

oXydex

Guest
När jag va i stockholm igår och såg Iron Maiden så såg jag även Ravetrancer samt 2 till med WCX tröjor på sig :hej


Riktig kändis alltså =)

va nog bara jag och 30996 personer till som hade den äran att se honom där igår =)
:rock :rock :rock :rock :rock
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
Jag har sålt grejor till Petet "Äpplet" Dahlbom, kommentator på Eurosport. Jag har köpt en motorcykel av Björn Brander, kommentator på Eurosport. Åsså har jag kört bana samtidigt som Sandy Berlin, kommentator på Eurosport. Jag har gjort dekaler åt Christer Lindholm, bisittare i kommentatorsbåset på Eurosport (bl. a.). Jag har dessutom fixat dekaler till Leif Sundin, trummis (Style, Lisa Nilsson, Sha-boom). Jimmy Lindström har dissat mig fett vid samma tillfälle som Sandy-åkningen ovan. Jag har sett Joakim Thåström spy på en restaurang i centrala Stockholm. Jag har åkt dampbuss.

Massor av meriter, som ni märker.
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Jag har spelat gitarr tillsammans med kee Marcello. Han var i Karlstad och gav en clinic så jag passade på att jamma lite med herrn. Han är väldigt kompetent. :fakta

Jag har haft det tvivelaktiga nöjet att träffa Bengt Alsterlind, Hajk ni vet. Gubben är en skitstövel.


Jag har tömt sopor hos Claes Eriksson från Galenskaparna. :fakta

Jag har plåtat Lill-Babs.

Jag har åkt hoj tillsammans med sergeant nu ikväll. :D
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
Jag åt pytt i panna igår på Olearys här i stan framför BigBrother Linda :zpy fan va ful hon var :zpy

Sen känner jag aldrig igen kändisar när jag ser dem förrens andra säger att det var dem. Who cares any way?

750RR
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Mattias skrev:
Jag har sålt grejor till Petet "Äpplet" Dahlbom, kommentator på Eurosport. Jag har köpt en motorcykel av Björn Brander, kommentator på Eurosport. Åsså har jag kört bana samtidigt som Sandy Berlin, kommentator på Eurosport. Jag har gjort dekaler åt Christer Lindholm, bisittare i kommentatorsbåset på Eurosport (bl. a.). Jag har dessutom fixat dekaler till Leif Sundin, trummis (Style, Lisa Nilsson, Sha-boom). Jimmy Lindström har dissat mig fett vid samma tillfälle som Sandy-åkningen ovan. Jag har sett Joakim Thåström spy på en restaurang i centrala Stockholm. Jag har åkt dampbuss.

Massor av meriter, som ni märker.

Dampbussfärden är ju het på listan där :bow :rock
 

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R750
Jag gjorde lumpen tillsammans med Prins Carl Philip under de första månaderna :cool:


Jag har kört bänkpress med häcklöparen Robert Kronberg :rock

Jag brukar ibland käka lunch tillsammans med trestegshopparen Christian Olsson och hans tränare Tregarro :tummenupp

Jag körde hoj tillsammans med DumDum idag :fakta



:hej
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top