Jag mötte Fluppen!

Så HÄÄÄÄÄÄÄÄRRRR fint hade vi det idag... :rofl

20040314-2w.jpg

Hehe, så det så... :)

Rackarns vad jag va sugen idag, tyvärr så skulle jag köra buss så det gick inte att komma ner till HBG.

Ser riktigt nice ut, slit nu inte ut däcken innan vi ska upp på åsen och skrämma djurlivet! :D

"vände bilen på ett sätt som hade fått min körlärare att gråta och försökte komma ikapp. Ute i Östra Karup så är jag ifatt dom (ingen dålig prestation med en tvåochetthalvt tons Cheva), men tror ni det går att få dom att stanna. Fast jag blinkade med alla lampor jag har på bilen så fick jag bara en underlig blick av Hållundan. Efter mycket blinkande så lyckades jag köra om bägge två för att försöka vinka in dom på en busshållsplats"

Behöver man utveckla det mer tycker du?
Hade det varit mig du körde efter så hade jag slitit ut dig ur bilen & :fatta!

mossen skrev:
"vände bilen på ett sätt som hade fått min körlärare att gråta och försökte komma ikapp. Ute i Östra Karup så är jag ifatt dom (ingen dålig prestation med en tvåochetthalvt tons Cheva), men tror ni det går att få dom att stanna. Fast jag blinkade med alla lampor jag har på bilen så fick jag bara en underlig blick av Hållundan. Efter mycket blinkande så lyckades jag köra om bägge två för att försöka vinka in dom på en busshållsplats"

:lol du har inte träffat Blue ser jag... :hihi
Han får den där Chevan att se ut som en normal bil... :hihi

mossen skrev:

Jag kunde skrivit

"Så jag körde runt kvarteret och följde efter motorcyklarna på lämpligt avstånd enligt tre sekunders regeln och signalerade ivrigt, när jag hade kört om dom på en raka som är tre kilometer lång och utan möten så försökte jag vinka in dom på en parkerings ficka men dom bara körde förbi"

Men jag gjorde inte det för jag vill verka mycket tuffare än vad jag är!

Ah va fan Blue, jag hade ju en sinnesbild där du gör en handbroms vändning på Båstadsvägen och burnar 50meters lakrits sträck i din iver att komma i kapp en Wheelande Flupp och Hållundan... :rofl

Jaja, jag får väll ta och köra upp och prova det där kaffet igen. :)

PutteLiten skrev:
Ah va fan Blue, jag hade ju en sinnesbild där du gör en handbroms vändning på Båstadsvägen och burnar 50meters lakrits sträck i din iver att komma i kapp en Wheelande Flupp och Hållundan... :rofl

Jaja, jag får väll ta och köra upp och prova det där kaffet igen. :)

Säg inget men jag körde mitt i vägen med varningsblinkersen på och ivrigt viftande med vänster armen genom fönstret samtidigt som jag skrek UR SPÅR!

mossen skrev:
Blue!

Som hämtat ur teoriboken! så ska det se ut!
Och glöm inte 3 sekunders regeln! :hihi

Du vet hur det är med grupptryck!

Jag hade ju lite över 7000 sporthojs medlemmar tryckandes i ryggen, klart man vill verka tuff! :D

Hehehe, äsch, jag är impad av Blue! Jäkla najs att följa efter och komma ikapp... Å andra sidan när det va helljusblink med alla de 18(?) feta extraljusen, då kör man laglydigt i de där 90km/h man ska köra...

:banana

Du e sjuk Blue :lol

Jag träffade ju på Båstadbuss på vägen upp till SHfesten förra året men du satt ju inte i den.....

Du skulle parkerat bussen på torget de åt sin glass på :rofl :rofl :rofl

Snart lutar det åt en pubrunda i stan(här, den riktiga stan vettu) och du skall bestämma vinet - jag bjuder. :rock

Blue skrev:
Japp det hade han, och jag skrämdes inte så mycket. Jag höll bra avstånd och trängdes inte.

Dom kanske hade dåligt samvete för någonting, brukar dom busköra :rolleyes: :confused: :D

Hahahahaha.....fy fan va sketis jag blev ett tag, men fattade sen att det inte var snuten utan kke nån skum hells-angelstyp som inte tyckte om plasträcers, och skulle köra upp bakom och skjuta oss med hagel :näsblod

Jaja...sorry, nästa gång blue ! fin buss förresten :tummenupp

Det där med att bli skitskraj...
En svart volvo S60 med tonade rutor gjorde samma "blinka-blinka-med- alla-lampor-jag-har" ..
när han ser zeal lite längre fram på motorvägen..
zäl bromsar ner till lite mindre än laglig hastighet efter han fått ner pulsen till 220..

vovlon glider upp jämsides för att vinka in till kanten..
bara det att där polisen skulle suttit satt snälla URRJocke o flinade... Doh!!
DET var Inte alls roligt... :mad: :eek:

så det där med att föjla efter sporthojjare kan vara Riktigt ohälsosamt för hojåkaren ifall bilen passar in under mallen "civilpolis på väg"... :p

/z

Jag kör antingen en kolsvart cheva eller en sänkt Golf när jag inte jobbar eller kör hoj.

Så nu vet ni vad som jagar er! :D

Blue skrev:
Jag kör antingen en kolsvart cheva eller en sänkt Golf när jag inte jobbar eller kör hoj.

Så nu vet ni vad som jagar er! :D
o nästa gång du jagar dom så ta för faaaaan med dej kameran o klipp lite kort :lol :lol :lol

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026