Jag mötte Fluppen!

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Jag var ute och åkte i tjänstebussen idag, när jag passerade torget så såg jag två filurer från Halmstad som läkade glass (?). Tutade som en galning på dom och gjorde :tummenupp , alla på hela torget trodde nog att den där Blue e' nog inte riktigt riktig :3freak

Sen skyndade jag mig hem för att ta en bil och köra dit och presentera mig, det är ju inte så ofta som det är folk från sporthoj på besök i lilla Båstad. Vad tror ni jag möter på vägen tillbaka till torget, jo Fluppen och Hållundan, vände bilen på ett sätt som hade fått min körlärare att gråta och försökte komma ikapp. Ute i Östra Karup så är jag ifatt dom (ingen dålig prestation med en tvåochetthalvt tons Cheva), men tror ni det går att få dom att stanna. Fast jag blinkade med alla lampor jag har på bilen så fick jag bara en underlig blick av Hållundan. Efter mycket blinkande så lyckades jag köra om bägge två för att försöka vinka in dom på en busshållsplats (i Vallberga) men tji fick jag, dom bara passerade som om jag inte fanns :gråta

Hur som helst så behöver ni inte vara rädda för att komma tillbaka till Båstad en annan gång, det är bara Blue som är sällskapssjuk om ni känner er förföljda :)

/Blue the stalker

Last edited:
Hade jag råkat ut för samma sak hade jag åkt därifrån det fortaste jag kunde.... Galna bilister har man ju sett förut...

:hihi

mossen skrev:
Du är ju inget annat än en stor jävla trafikfara om du beter dig sådär! :kocko
Det får du gärna utveckla lite, på vilket sätt är jag en trafikfara?

Blue skrev:
Jag var ute och åkte i tjänstebussen idag, när jag passerade torget så såg jag två filurer från Halmstad som läkade glass (?). Tutade som en galning på dom och gjorde :tummenupp , alla på hela torget trodde nog att den där Blue e' nog inte riktigt riktig :3freak

Sen skyndade jag mig hem för att ta en bil och köra dit och presentera mig, det är ju inte så ofta som det är folk från sporthoj på besök i lilla Båstad. Vad tror ni jag möter på vägen tillbaka till torget, jo Fluppen och Hållundan, vände bilen på ett sätt som hade fått min körlärare att gråta och försökte komma ikapp. Ute i Östra Karup så är jag ifatt dom (ingen dålig prestation med en tvåochetthalvt tons Cheva), men tror ni det går att få dom att stanna. Fast jag blinkade med alla lampor jag har på bilen så fick jag bara en underlig blick av Hållundan. Efter mycket blinkande så lyckades jag köra om bägge två för att försöka vinka in dom på en busshållsplats (i Vallberga) men tji fick jag, dom bara passerade som om jag inte fanns :gråta

Hur som helst så behöver ni inte vara rädda för att komma tillbaka till Båstad en annan gång, det är bara Blue som är sällskapssjuk om ni känner er förföljda :)

/Blue the stalker

Hehe jag känner både Hd å fluppen, mycket trevliga pöjkar. Så anledningen att de inte stanna var nog helt enkelt för att du skrämde livet ur dem hehe. Hade Hd sin Fuzhat på eller, det sa han att han skulle ha :banana :hihi

fogerty skrev:
Hehe jag känner både Hd å fluppen, mycket trevliga pöjkar. Så anledningen att de inte stanna var nog helt enkelt för att du skrämde livet ur dem hehe. Hade Hd sin Fuzhat på eller, det sa han att han skulle ha :banana :hihi

Japp det hade han, och jag skrämdes inte så mycket. Jag höll bra avstånd och trängdes inte.

Dom kanske hade dåligt samvete för någonting, brukar dom busköra :rolleyes: :confused: :D

Gött Blue, hoppas dom sket lite i brallan iaf, dom snacka säkert om att det var nån som ville ta kål på dom. Du skulle inte skrivit detta inlägg så vi kunde ha fått läsa deras story och kanske hade dom saltat den med massa feta bakhjulskörning ifrån chevan på 600hk som säkert gjord låga 8:or på strippen.:)

Men men kul att folk är så hojfrälsta så dom jagar ikapp folk från SH:)

//R

Ravetrancer skrev:
Gött Blue, hoppas dom sket lite i brallan iaf, dom snacka säkert om att det var nån som ville ta kål på dom. Du skulle inte skrivit detta inlägg så vi kunde ha fått läsa deras story och kanske hade dom saltat den med massa feta bakhjulskörning ifrån chevan på 600hk som säkert gjord låga 8:or på strippen.:)

Men men kul att folk är så hojfrälsta så dom jagar ikapp folk från SH:)

//R

Den är gjord för låga 8:or (åtta veckor) på strippen! :D

Hahahahha!!!!

Vi snacka om det när bussen åkte förbi. Det måste vart Blue sa vi då...

Sen när chevan kom bakom mig, jag höll på att pissa ihjäl mig alltså... Tänkte, vafan vill han eller??? Äre snuten eller vad??? Å sen när han kör om... Fatta fan noll...

Heheh, aja då vet vi det till nästa gång att chevan är Blue's...

Solong!!!

/hd

Störtskönt :)

Kanske ska akta sig för att fastna på för mkt bilder som läggs ut här, så att inte folk börjar jaga en när de känner igen en ;)

berggren_martin skrev:
Störtskönt :)

Kanske ska akta sig för att fastna på för mkt bilder som läggs ut här, så att inte folk börjar jaga en när de känner igen en ;)

Har man fuzzhat och Sporthoj tröja så är det lätt att bli igenkänd! :)

hållundan skrev:
Nääääe, då inte alls... Det va lite därför vi va gay oxå... Gjorde väl ett par goa omkörningar ut från Båstad... Därför va vi lite nojiga...

:)

Är du säker på att du har packat om din ljuddämpare, tyckte den lät kanongött när ni drog iväg efter svängen i Ö Karup. :tummenupp

hållundan skrev:
Hahahahha!!!!

Vi snacka om det när bussen åkte förbi. Det måste vart Blue sa vi då...

Sen när chevan kom bakom mig, jag höll på att pissa ihjäl mig alltså... Tänkte, vafan vill han eller??? Äre snuten eller vad??? Å sen när han kör om... Fatta fan noll...

Heheh, aja då vet vi det till nästa gång att chevan är Blue's...

Solong!!!

/hd
fan att jag missa det asså :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Blue skrev:
Är du säker på att du har packat om din ljuddämpare, tyckte den lät kanongött när ni drog iväg efter svängen i Ö Karup. :tummenupp
Hehehe, den har allt göttat te sig lite nu på senaste faktiskt...

Men den lät sådär gött alltså??? Härligt =)

Ledsen att vi inte stanna som sagt. Vart lite skraj där!!!

Nästa gång, då jäklar!!!

:banana

Blue skrev:
Har man fuzzhat och Sporthoj tröja så är det lätt att bli igenkänd! :)
Ja, fuzzhat, sporthojtröja och hockeyfrilla är nog oslagbart i dom sammanhangen :)

Man är inte lite avundsjuk på er som kan köra redan där nere :(

Äh, jag ska inte klaga. Östersund är Sveriges finaste stad :tungan

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!