Jag måste låna en scanner.

BTW Det här är så sverige i ett nötskall nån har gjort nått som är bättre än medel och genast ska alla skriva i nere istäället för att skriva ett sketet "grattis" Men de e ni som e sorgliga inte jag (Specielt marcus som försöker hålla nån sorts överklass attityd men beter sig som avundsjuke bänke)

Men för all del jag är överlycklig över att få bevis på att jag inte hör hemma i skiten jag är i just nu.

Å snälla moderatorer lås inte tråden förens jag fått tag i en kamra eller nått så jag kan bevisa att jag inte ljuger.

grattis bra jobbat!
Du kan få låna min scanner är hemma hela veckan. För de var de som var meningen med tråden va?:va

Grattis Prulle, hoppas att allt kommer gå fint med utbildningen! :tummenupp:tummenupp

Och du, du behöver inte bevisa för nån, allra minst för några fjantiga internetriddare, att du duger till.
Det viktiga är att du själv vet det och känner det, utan att behöva styrka det med några som helst resultat.
Glöm aldrig det. :krama

Tydligen måste han de eftersom att han måste starta en tråd om de.
Ehfan jag måste nog blogga om allt detta:banana

BTW Det här är så sverige i ett nötskall nån har gjort nått som är bättre än medel och genast ska alla skriva i nere istäället för att skriva ett sketet "grattis" Men de e ni som e sorgliga inte jag (Specielt marcus som försöker hålla nån sorts överklass attityd men beter sig som avundsjuke bänke)

Men för all del jag är överlycklig över att få bevis på att jag inte hör hemma i skiten jag är i just nu.

Å snälla moderatorer lås inte tråden förens jag fått tag i en kamra eller nått så jag kan bevisa att jag inte ljuger.

Grattis!!!!
Jag hade 1.7 när jag skrev det. Fast det var 10 år sen.

Grattis!

Så det är dags nu då att kravla dig sig upp från arbetarklassträsket. :)

Följande kunde inte (ens) jag formulerat bättre:

Och du, du behöver inte bevisa för nån, allra minst för några fjantiga internetriddare, att du duger till.
Det viktiga är att du själv vet det och känner det, utan att behöva styrka det med några som helst resultat.
Glöm aldrig det. :krama

Så jäkla fint skrivet, bra att du peppar och ställer upp!!! :Bugar

Grattis, och kul att du ska läsa sjöingenjör! Men varför läsa det om du vill bli fartygselektriker? :va De trikare jag har jobbat med ombord är vanliga landelektriker i grunden. Men sjöing skadar iofs inte för att få koll på hur systemen fungerar ombord. Söker du Göteborg eller Kalmar?

Gött Prulle! Blir det sjöingenjör i götet eller? Den utbildningen verkar vara najs när man pratar med folk som går där :)

smörar du för dunderhona nu:va

jag har aldrig sett dig använda sådana ord.

Ta en ordentlig funderare över vad Markus brukar göra på forumet och hans roll så ska du nog inte bli så förvånad över ordvalet. Eller kanske snarare hans mening bakom orden.

Grattis!
Hoppas det går bra på sjön :tummenupp

Ta en ordentlig funderare över vad Markus brukar göra på forumet och hans roll så ska du nog inte bli så förvånad över ordvalet. Eller kanske snarare hans mening bakom orden.

Brukar jag göra ngt särdeles annorlunda på forumet till skillnad från de andra medlemmarna? :confused:
Jag tyckte det var fint skrivet, var väl själva attan att man ska bli påhoppad jämt. :(

Jag trodde du hade tänkt skriva ut nåt från din iPad

blog_ipad_printing_0.jpg

Det var ju bra mannen, grattis:tummenupp Jag är ganska nöjd med mitt resultat också, två ynka poäng ifrån din snittgräns (jag fick med andra ord 1.5):tummenupp Ska villigt erkänna att jag underskattade det däringa provet, hade inte förberett mig alls... Det enda jag visste var att det skulle ta hela dagen och att man skulle ha med sig mat, så mat tog jag med:D I övrigt hade jag ingen koll alls, hade ingen aning om tidsgränserna eller hur provet såg ut eller dess olika delar så... Kan ju lugnt säga att jag blev stressad som fan när jag gjorde ord-delen och han provgubben kläcker ur sig "fem min kvar"... jag hade då 20 av orden kvar:näsblod Så 1.5 med de förutsättningarna är jag nöjd med:D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park