Jag måste låna en scanner.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Fick resultatet från högskoleprovet idag och skulle vilja låna en scanner så jag kan trycka upp det i ansiktet på folk, specielt visa internetriddare :D

1.6 baby 1.6! :yoparty ETT. SEX!

Medel vid provtillfället va 0.86 Så jag är nästan dubbelt så smart som medelsvenson, böj er frammåt svenson jag ska förbi!

Känns som jag sikta lite lågt med utbildningen den kräver bara 1.2 :D
:banana

Fan va skönt med lite medvind!

Last edited:
Undrar om läsförstelsen var på topp. :gnissla

Närå, det är kul när "alla ska med"
Mina resultat:
ORD: 27 NOG: 18 LÄS: 14 DTK: 17 ELF: 17
Medelvärde för samtliga provdeltagare:
ORD: 19.8 NOG: 11.2 LÄS: 11.3 DTK:10.6 ELF 11.7

Så ja mackan den va ganska på topp ;)

Dubbelt så smart? :va

Va inget IQ-test jag gjorde senaste jag var där...

Bra resultat dock! :Bugar Vad ska du bli när du blir stor då?

BTW Det här är så sverige i ett nötskall nån har gjort nått som är bättre än medel och genast ska alla skriva i nere istäället för att skriva ett sketet "grattis" Men de e ni som e sorgliga inte jag (Specielt marcus som försöker hålla nån sorts överklass attityd men beter sig som avundsjuke bänke)

Men för all del jag är överlycklig över att få bevis på att jag inte hör hemma i skiten jag är i just nu.

Å snälla moderatorer lås inte tråden förens jag fått tag i en kamra eller nått så jag kan bevisa att jag inte ljuger.

Håller med prulel å bänke helt, pls dont lås it. Det är jete viktit i mitt liv att få se vad prulle gjort. :mattias

Å snälla moderatorer lås inte tråden förens jag fått tag i en kamra eller nått så jag kan bevisa att jag inte ljuger.

Den här tråden är epic som kidsen säger. :rofl

Dubbelt så smart? :va

Va inget IQ-test jag gjorde senaste jag var där...

Bra resultat dock! :Bugar Vad ska du bli när du blir stor då?
Sant men va säger man dubbelt så allmänbildad?

Tackar!
Jag ska bli sjöingengör i första steget och sen troligen vidare inom sjöfartselektronik :)

Last edited:
Håller med prulel å bänke helt, pls dont lås it. Det är jete viktit i mitt liv att få se vad prulle gjort. :mattias

Den här tråden är epic som kidsen säger. :rofl
Tydligen eftersom du fortfarande e här ;) Om du kan ha en hel forums del för dig själv för att du starta för mkt skit trådar så kan jag få starta en tråd om att jag inte e så dum i huvuet som man kan tro när man kollar på mitt liv.

Men får det dig att må bätrre så go a head.

Måste dra till jobbet nu men ska bevisa att det inte va tomt prat när jag kommer hem.

Grattis!

Jag har aldrig vågat göra HP, och vetefan om jag kommer göra det heller. Kom in på det jag ville första gången jag sökte, med bara betygen.
Så jag vill inte få nått kvitto på att betygen är fel och att jag är kass:gnissla

Om du kan ha en hel forums del för dig själv för att du starta för mkt skit trådar så kan jag få starta en tråd om att jag inte e så dum i huvuet som man kan tro när man kollar på mitt liv.

Självklart får du starta trådar, speciellt om de är så här bra!

...ska bevisa att det inte va tomt prat när jag kommer hem.

Jag sitter som på nålar! :lol

Grattis Prulle, hoppas att allt kommer gå fint med utbildningen! :tummenupp:tummenupp

Och du, du behöver inte bevisa för nån, allra minst för några fjantiga internetriddare, att du duger till.
Det viktiga är att du själv vet det och känner det, utan att behöva styrka det med några som helst resultat.
Glöm aldrig det. :krama

nyrik? (på kunskap)

grattis!

edit: jag har en scanner och är hemma efter 18 idag.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park