Jag måste bräcka min polare

dahlgren

Gick med
9 Jun 2008
Hoj
ZX7R
Polare kom hem från australien för några veckor sen och visade lite bilder därifrån.
Dom mest intressanta bilderna var när han hoppat fallskärm naken. Ja ni har väl alla hört Motleu crue - kickstart my heart, "skydive naked from an aeroplane.."

Rätt coolt tyckte väl vi som varit hemma i sverige, även om han gjorde ett såkallat tandemhopp och vi först undrade vad för psycho som vill ha en 23 årig naken snubbe på 190cm lång på magen.

Hur som helst så har vi diskuterat lite vad man kan göra för att bräcka det här för hur larvigt de må låta så måste det fan göras, allt annat är inte ok.
Nu är ju inte det här värsta grejen men vafan vi har svårt att komma på nåt.
Det här är ju ett alternativ, men kanske lite utanför budget

[YOUTUBE-ID]4uPLC2ejV2k&feature=channel[/YOUTUBE-ID]

självklart naken med snorren viftandes utanför buren.

Några andra förslag?

Kan man köpa sånt här i Sverige?

Givetvis helt näck.

[YOUTUBE-ID]ysqvxw52IQQ[/YOUTUBE-ID]

Vad skulle näckandet tillföra någon av upplevelserna?

Vad skulle näckandet tillföra någon av upplevelserna?

Egentligen inget, tror jag har låst mig i att det är nåt som skall göras naken. Vilket inte är nödvändigt alls egentligen

Kan man köpa sånt här i Sverige?

Givetvis helt näck.

Det där vore rätt ballt, vettefan om det finns nån som låter en knata runt på en vinge utan rätt mycket övning innan bara.

Last edited:
Naken självklart :tummenupp

[YOUTUBE-ID]ttz5oPpF1Js[/YOUTUBE-ID]

Åker ni till Sydafrika någon gång så testa hajdykning. Det är en rätt cool annorlunda upplevelse. Även i skydd av buren är hajen rätt skräckinjagande. Sylvassa tänder och ett allmänt elakt utseende förstärker intrycket tillsammans med alla fördomar man fått tutat i sig från barnsben. Det iskalla vattnet förstärker bara upplevelsen. Utan våtdräkt hade man nog inte gärna hoppat i. Även om man nu gjort det i syfte att verka cool hade nog alla skrattat åt storleken på snorren. Vi vet alla vad iskallt vatten har för effekt på den.

Åker ni till Sydafrika någon gång så testa hajdykning. Det är en rätt cool annorlunda upplevelse. Även i skydd av buren är hajen rätt skräckinjagande. Sylvassa tänder och ett allmänt elakt utseende förstärker intrycket tillsammans med alla fördomar man fått tutat i sig från barnsben. Det iskalla vattnet förstärker bara upplevelsen. Utan våtdräkt hade man nog inte gärna hoppat i. Även om man nu gjort det i syfte att verka cool hade nog alla skrattat åt storleken på snorren. Vi vet alla vad iskallt vatten har för effekt på den.

Om jag ska vara helt ärlig så vet ja fan inte om ja skulle våga hoppa ner i en bur med vithajar runt omkring, nånting säger en att det är obra. Och hajar är skitläskiga

Om jag ska vara helt ärlig så vet ja fan inte om ja skulle våga hoppa ner i en bur med vithajar runt omkring, nånting säger en att det är obra. Och hajar är skitläskiga

Fördomarna spelar en ett spratt. Givetvis funderar man på vad som skulle hända om buren gick sönder. Då tänker jag inte på att hajen skulle kunna komma åt en utan på att buren lossnar från båten. Grejen är att buren är stängd från alla håll. Vi kan alla tänka vad som händer om buren lossnar. Vilket öde att sjunka i en bur till havets botten. Då hade jag nog hellre tagit mina chanser i havet med hajarna.

Ligg med hans morsa.. Billigt, våghalsigt, du kan vara naken och jag garanterar att polaren blir knäckt.

haha, att det var så enkelt!

Fördomarna spelar en ett spratt. Givetvis funderar man på vad som skulle hända om buren gick sönder. Då tänker jag inte på att hajen skulle kunna komma åt en utan på att buren lossnar från båten. Grejen är att buren är stängd från alla håll. Vi kan alla tänka vad som händer om buren lossnar. Vilket öde att sjunka i en bur till havets botten. Då hade jag nog hellre tagit mina chanser i havet med hajarna.

är väl inte det att ja tror hajarna skulle ha sönder buren, bara det att jag skulle förmodligen pissa ner mig och få panik

Kör den här näck, och beta med ja du vet vad

hoho :D

Skajdajva näck är skönt! Men inget som är svårt att bräcka om det nu är machobräckning som är på tapeten.

Ät en bajskorv så vinner du! En ljusgul Grand Dinoise-korv på 4 hekto som du lägger långt bak på tungan och sedan pressar upp mot gommen så det silar ut mellan tänderna. Då vinner du lätt!

Nakenklättra den där 563m masten som figurerar lite överallt här på nätet i ett videoklipp.

appropå hajdykningen, var själv ner i sydafrika i sommras och hoppade ner i en bur. rätt fränt men inget man gärna gör naken då vattnet är svinkallt. skulle istället tipsa om världens högsta bungyjump som ligger i sydafrika. eller kanske göra bungyjumpet vid viktoriafallet på gränsen mellan zambia o zimbabwe. sjukt läckert med Viktoriafallet i bakgrunden.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park