Jag lovar BOT OCH BÄTTRING !

Milleducce

Medlem
Gick med
17 Apr 2005
Hoj
Ducati SS1000 DS
Hade bokat en halvdags bankörning på Sturup med Sydskånes Emse och de hade lovat sol och värme över halva förra veckan och hela helgen . I morse drog det in mörka moln men jag tänkte att lite stänk är väl inte hela världen . En halvtimme innan anmälan forsar det ner och jag blev bara sååå trött . Ännu en inregnad bandag och det är INTE skoj att köra hela dagen i regn!
Så grinig och besviken skiter jag i bankörningen och tröstar mig med starköl till lunchen för att lite mer än en timme senare se hur regnet slutar och det ljusnar lite . GAAAAAHHHH !! :gnissla:mad::gnissla:mad:
Hur korkad får man (jag) vara ? :huvet
Som straff så städar jag garaget (inte såå trist), gör trädgårdsarbete (helt ok) men för att verkligen inte glömma tar jag itu med familjens förråd (Tråååkigt!)
Regnet kom tillbaks vid typ 16,30 (körningen slut!) men jag har en del kvar att göra här.:(

Varför förnedrar jag mig då såhär offentligt ?
För att bättra mig såklart och för att uppmana andra klenisar att inte fega ur så snart det regnar lite .

Härmed lovar jag bot och bättring och kommer vilket väder det än är !! :tummenupp

Last edited:
Min första tanke var en fundering på vad mozz gjort nu men tji fick jag.
Smakade biran bra då?

Hur korkad får man (jag) vara ?:huvet

Vill bara säga att det är något många, väldigt , även här funderat över..Vanligen efteråt.
Tror nog att "the sky is the limit"...:D

Visst regnade det igår, tidvis spöade det ner! Men många körde trots skitvädret och vi hade kul :)
Det var till och med en glidare hoj i gul grupp som tourade runt på banan :tummenupp
Jag körde med regndäck för första gången och det var apkul men läskigt.
Tveka inte nästa gång! Stå över ett pass om regnar som mest och kom in i ett depåtält och snacka skit med oss medan regnet avtar :krama

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti