Jag letar handledare i Enköping

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Behöver ha någon att övningsköra med från Enköpings trakten.
Du kanske inte vill men känner nån kompis osv.

Kompensation blir inte stor. En till åkkamrat från Enköping och en och annan gratis måltid kanske nån :öl med :)

På dina villkor jag ska inte ringa och tjata och gnata om du inte vill köra. Kanske om det är riktigt fint väder :cool:

Helst vill jag att du ställer upp och klagar på allt jag gör fel. Nöter i stadstarafik osv.

Är inte det din favorit syssla så kan du fungera som åkakamrat endast, och försöka hänga på mig (eller var det tvärt om) :) :) :)

Dra ett PM om du har möjlighet att hjälpa en körkortslös stackare
från Enköping

Jag skulle gärna hjälpa dig om jag fick. Men se det går inte för sig har länsstyrelsen sett till..... :(

PS! Har du garage till hojen?

Penguin skrev:
Jag skulle gärna hjälpa dig om jag fick. Men se det går inte för sig har länsstyrelsen sett till..... :(

PS! Har du garage till hojen?

Jasså vad har du gjort för fuffens?
Du känner kanske nån som har lust att vara handledare?

Ställer den bakom bilen i garaget.

Jag har inte gjort nåt alls! Det var polisen som gjorde nåt mot mig. :rolleyes:

Tyvärr känner jag inte en käft till i Enköping som kör hoj. Det cirkulerar ju en del hojar i stan, men jag känner ingen av dem.

Penguin skrev:
Jag har inte gjort nåt alls! Det var polisen som gjorde nåt mot mig. :rolleyes:

Tyvärr känner jag inte en käft till i Enköping som kör hoj. Det cirkulerar ju en del hojar i stan, men jag känner ingen av dem.

Nu "känner" du mig. Min flickvän skaffar kort under sommaren.

En halv kompis till mig med en 750 eller nått.

Finns ju 3-4 motardåkare men dom hänger nog inte på Internet hela dagarna. Vet vilka dom är men känner dom inte.

Finns två Bueller. En av dom håller på att ta kort. Han med den andra åker lite då och då.

Back