Jag lämnar er!

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Ärade 125:a åkare, nu har jag sålt min lätt mc och ska uppgradera mig till större offroad. Det ska bli 4-takt till och med :banana

Tack för tiden med 125cc och den underbara blåröken. Nu känner jag det är dags att dra vidare på nya äventyr men jag lovar att titta in på erat forum i bland. :)
125cc kommer alltid att ha en speciel plats i mitt hjärta,

Får bli en 2-takts enduro om några år när jag har ekonomin till två motorcyklar.

Tack för mig

//EnduroEmil

ÄNTLIGEN!! Trodde aldrig denna dag skulle komma! :Bugar

enduroemil skrev:
2232315 Jag kanske slutar skriva så många inlägg här men jag kan ju endå störa dig med PM :7peta

Wie! :banana

Men serri... Alltid kul att gå vidare, antar att jag gör samma sak om ett tag.

Se nu till att skaffa en riktigt bra maskin! :yoparty Ps vissa här skäms över blåröken :huvet

enduroemil skrev:
2232315 Jag kanske slutar skriva så många inlägg här men jag kan ju endå störa dig med PM :7peta

Wie! :banana

Men serri... Alltid kul att gå vidare, antar att jag gör samma sak om ett tag.

enduroemil skrev:
2232244 Ärade 125:a åkare, nu har jag sålt min lätt mc och ska uppgradera mig till större offroad. Det ska bli 4-takt till och med :banana

Tack för tiden med 125cc och den underbara blåröken. Nu känner jag det är dags att dra vidare på nya äventyr men jag lovar att titta in på erat forum i bland. :)
125cc kommer alltid att ha en speciel plats i mitt hjärta,

Får bli en 2-takts enduro om några år när jag har ekonomin till två motorcyklar.

Tack för mig

//EnduroEmil
:hej Lycka till med nästa maskin:tummenupp

:gråta hedå :hej :gråta

du får blanda i lite olja i din nya hoj också så du minns den gamla goa tiden :)

Svenssson skrev:
2237293 Du e 18, så antagligen har du B-kort :va. Då behöver du inte släpa med dig farsan :tummenupp

:7peta B-Kort är gay! Och farsan litar inte på mina kunskaper om att ta reda på om en 4-takts motor är i bra skick :gnissla han ska med och kolla på hojen och det med basta. :död

Nyheter
Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...