Jag kommer att klara mig!

Tyro

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Honda Jättesvart fågel -98
I dag såg jag nått som lugnade ner mig ett par steg. MC polisen här i Arjeplog var i farten idag. En medelåldersman iförd polisens blåa fina Gore-Tex-ställ gled förbi på en Honda CB400 från sent 70-tal/tidigt 80-tal !
snacka om att dom har hi-techprylar här uppe :tummenupp

Hmmmmm, lite kul faktiskt.
Måste vara trist att jaga fartsyndare med en sådan. Undrar om dom har tagit efter Italienska polisen som åker M400 men har fått det lite fel?
Var i alla fall glad att du inte bor i Brighton (stavning?) för där åker polisen Fireblade! :skrämd

Då kan det ha vart en polis som jag såg idag. Med mörkblått goretex ställ. Det konstiga var att han körde en Bmw av modell 80-tal :o

Då var den en 7helvetes förare för jag såg honom i Arjeplog och du i Stockholm (antar jag). :tummenupp

I Helsingborg har jag sett att de glider runt på en DR 650 (eller något liknande). De är till och med så trevliga att de hälsar tillbaka när man skickar upp :hej .

:bow Gixxer :bow

Bara som en upplysning så har polisen både hayabusor och fireblades här i sverige också...civilhojar, så passa er där ute.

Jag såg också den civila mc-snuten i Helsingborg förra veckan, han körde på en stånka och det fula va att först så reagerade jag inte särskild mycket. :hej tänkte jag. Men sen fick jag syn på hans vapen och radion som satt runt hans midja :confused: , Han såg ju ut som värsta b-films mc-terrorist :rock

Back