Jag körde nästan sönder en MC-kunds bil idag :) *film*

Å här var jag ned i hamnen "Puerto banus" och fick se 11 Ferrari på rad:D (ärligt alltså)

Men den där såg ju trevlig ut Ironmike:tummenupp

Den hamnen är smock full av knösar!
Nu nämde bilarna... jag skulle inte vilja veta vad båtarna som ligger där kostar.. :avundsjuk

Haha, vilket slag under bältet :rofl
de va inte så farligt.. jag har en nyckel, farsgubben har en nyckel. men när han jobbar är jag ledig och vise versa, så då glider man förbi å rastar åket. jag tror de flesta skulle ta chansen å gasa helvete med en sån bil om man fick :yoparty

ska ner till nürbergring, körning 30e april, någon annan som ska dit? :)

de va inte så farligt.. jag har en nyckel, farsgubben har en nyckel. men när han jobbar är jag ledig och vise versa, så då glider man förbi å rastar åket. jag tror de flesta skulle ta chansen å gasa helvete med en sån bil om man fick :yoparty

Helt rätt, jag skulle inte säga nej om min farsa lånade ut en sån bil till mig.
Jag hakar på till nürnberg :yoparty Ehhh, får jag köra eller :gnissla

Vad var det som var så kul egentligen?? Fan Roller du får skärpa till dig, tycker du har blivit lite lat och nuförtiden lever du bara på ditt kändisskap..

Tacka vet jag gamla godingar som Top Gun - Slingerbulten och Weelieskolan-filmerna.. Blir det ingen förbättring kommer din sidekick Mattias dra sig ur. Har känslan av att han inte vill samarbeta med nån som håller på med B-produktioner..

Mattias!: Kick Rollers ASS DAMMMNIT!

Jag vill ha en nyckel! :tuttar

Vad var det som var så kul egentligen?? Fan Roller du får skärpa till dig, tycker du har blivit lite lat och nuförtiden lever du bara på ditt kändisskap..

Tacka vet jag gamla godingar som Top Gun - Slingerbulten och Weelieskolan-filmerna.. Blir det ingen förbättring kommer din sidekick Mattias dra sig ur. Har känslan av att han inte vill samarbeta med nån som håller på med B-produktioner..

Mattias!: Kick Rollers ASS DAMMMNIT!

Äh! Du sätter för stor press på mig! :mad: F*n... jag spontanfilmade med en Canon Ixus pocketkamera på 3,2 megapixel som är 6 år gammal. Och snörde ihop en ful-film på 2,5 minuter for crying out loud! Jag orkar inte med mickelmeckande jämt när jag ska rella roller rulle. Please forgive me :(

Last edited:
Det var faktiskt RoLLER som var först i universum med att säga "brassa helvetet". Och jag tycker ju att RoLLER är så ball och manlig så jag härmade honom. Jag menar, det höjde ju min status med ca 5.3% vilket räkte till att få isäng 5 brudar. Så nu kanske ni förstår varför RoLLER får så mycker brudar då han har 100% RoLLER-faktor.:D

Jag förstår dig:D 3 LIGG?:tuttar Helvete nu måste man ju börja göra bomberburnouts och köra "utta helvete":yoparty

Jag måste såklart skriva ett omdöme efter provkörningen och kan det bli mer passande än att citera Mr Jones?

Mercedes SL 55:

She knows what I'm about. She can take what I dish out, and that's not easy.
She knows me through and through And she knows just what to do, and how to please me.

She's a lady.

/ RoLLER

Det finns ju inga bundna kvinnor i den här tråden heller. Jag blir så jävla förbannad!

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back