Jag hatar...

Men,,, Det är väl bara att köpa. Måste ju finnas en miljon såna hojar för det priset...

Jag har en -88 som jag tänker göra mig av med, men det blir nog i augusti-september...beror lite på vad jag hittar istället. Vill ha en nyare, typ 96-98. Men hittar jag nåt snart så säljer jag min direkt.

Men antar att det inte hjälper dig alltför mycket just nu... :(

John Holmes skrev:
Men,,, Det är väl bara att köpa. Måste ju finnas en miljon såna hojar för det priset...

Jo det finns en del men det är alltid något som är fel på dem. Det står perfekt i annonserna men närm an ringer så säger de "Ja.. Du vet, kopplingen är ju slut bla bla, men det är ju en gammal hoj" Varför skriver man inte det i annonsen då?!

Visst, man kan inte begära att det är perfekt skick på en 15år gammal hoj men det borde stå i annonsen vad det är fel isf.

Waiden skrev:
Jag har en -88 som jag tänker göra mig av med, men det blir nog i augusti-september...beror lite på vad jag hittar istället. Vill ha en nyare, typ 96-98. Men hittar jag nåt snart så säljer jag min direkt.

Men antar att det inte hjälper dig alltför mycket just nu... :(

Sälj nu! Tänk vad du kommer spara in pengar på bensin, försäkring osv.... :rolleyes:

Hagster skrev:
Japp. Men det är liiite över min budget samt att den står 100 mil härifrån tor.

ja men du får väl pruta lite... han kanske inte har så många intresserade.. bjud 26 eller så...
vid snabb affär brukar ju de flesta kunna gå ner nån tusing.

ambulans skrev:
ja men du får väl pruta lite... han kanske inte har så många intresserade.. bjud 26 eller så...
vid snabb affär brukar ju de flesta kunna gå ner nån tusing.

Jo. Jag vet. Men det är fortfarande 100 mil att åka. Så jävla drygt att man inte kan ta tåget ner och köra skiten hem men neeeej, måste strypa den först. :(

Sälj nu! Tänk vad du kommer spara in pengar på bensin, försäkring osv.... :rolleyes: [/B]

Kanske det... ;)
Alltid lättare att köpa nåt nytt om man står med pengarna i hand och slippa låna...

*kollar annonser på nyare hojar*

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back