Jag hatar mig själv...

Grattis! Antar att jag lär se nån sv puttra omkring i stan ida då!

Ljungqvist skrev:
Yeeehaaaaaa :banana

Nu har man kortet!

Grattis en jävla massa! :tummenupp

Själv var jag ute igår å visade en polare som skall köra upp i morgon(!) hur garagevändning, inbromsning och serpentinbanan skall göras... hehe Det gick rätt bra för honom trots att han inte gjort momenten förut..

GRATTIS SOM SATAN!!!

Själv kör jag upp imogon bitti vid 8:30-tiden... :gnissla

Tack tack :)

Avvärkat 30Mil idag. synd att man ska jobba hela jafla helgen. Kommer att få grav abstinens och konstiga ryckningar i högerhanden. Tolka som ni vill
:tungan

:3freak :hihi

korvgubbe skrev:
Grattis en jävla massa! :tummenupp

Själv var jag ute igår å visade en polare som skall köra upp i morgon(!) hur garagevändning, inbromsning och serpentinbanan skall göras... hehe Det gick rätt bra för honom trots att han inte gjort momenten förut..

...och vad händer... Uppkörning 11.30 för polaren.. 11.40 undrar han var alla är och 11.45 hittar han till rätt byggnad och får beskedet att han är försent ute.. 15 minuter var för mycket för att kontrollanten skulle bekymra sig om att låta honom köra upp.. så det blir telefonköande för honom hela eftermiddagen i hopp om att få en ny tid i sommar.. :huvet

korvgubbe skrev:

FY SATAN! Vad taskigt :mad:

I know the feeling... Svinigt av kontrolanten tycker jag. Har man otur så får man ju vänta ett bra tag innan man får en ny tid. Jag hadde nog rätt mycket tur som fick en tid så kort efter min miss.

:smasha på kontrolanten!

Ljungqvist skrev:
FY SATAN! Vad taskigt :mad:

I know the feeling... Svinigt av kontrolanten tycker jag. Har man otur så får man ju vänta ett bra tag innan man får en ny tid. Jag hadde nog rätt mycket tur som fick en tid så kort efter min miss.

:smasha på kontrolanten!

Min polare var rätt knäckt... Kändes lite löjligt av kontrollanten. Det handlade trots allt bara om 15 minuter..

Jag körde upp i torsdags o knasade för att jag körde för avvaktande på motorvägen.
Det är ingen moppe eller 125:a sa inspektören.

Men jag fick ny tid tills på måndag så lite tur i oturen har man haft.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025