Jag hatar mig själv...

Den 27 april gick jag lite tidigare från skolan för att komma i tid till körlektonen, så jag cyklade från skolan (ca 4 km) 13.30 kom hem och hämtade hjälmen och handskarna och cyklade ca 5 km till körskolan och när man kommer dit så visade det sig att man är ute i väldigt god tid för jag hade inte körlektion för en 14.30 den 28 april suck va less man blev :huvet . Fast det är ju inte direkt samma sak men men.

Ljungqvist skrev:
missade uppkörningen idag...

bokstavligen missa den...

Trodde att det var den 12 (imorgon) som jag hadde uppkörning MEN den var idag den 11 (IDAG!)

Besviken och förbannad är bara förnamnet

Får ringa varenda jävla dag nu och hoppas på att någon bokarav sin uppkörning... Betalar lungt en tusenlapp för att få någon annans tid....

Någon som har lyckats med någon liknande bravur? Vore kul att höra att höra att man inte är ensam om sådana här mastodonta misstag

HELVETEs jävla skit....FAN

:huvet

Surt.:huvet

En kille på jobbet försovsig till uppkörningen (B-kort) så det var bara att kolla efter återbud, fick nog vänta ca 3 veckor på en ny tid.

Hoppas få se dig på gatorna UTAN övningskörningsskylt snart.. :tummenupp

Edit: Han jobbade natt.

Last edited:
BonO skrev:
En kille på jobbet försovsig ...QUOTE]

Ja det e surt jävlar...får hoppas att man får en tid ganska snart. Får försöka glömma denna dagen och tänka att man inte har fått någon tid än.

Har du sett mig övningsköra???

Har du sett mig övningsköra???[/QUOTE]

Tror det var dig jag mötte i skultorp för några veckor sedan. :va

Fan felix nu får jag ju åka själv en månad till :(

hoppas att du får en återbudstid snart så jag har nån att åka med :)

Skövde har ju en veckas väntetid på uppkörningar. NSR_Martin från jkpg åkte dit eftersom det inte alls var lika lång kö..

Annars kan man ju säga: som man kommer ihåg får man köra upp, men det är ju lite elakt :tungan

//jaG

Hur går det med tider?

Själv så lyckades nästan jag med samma bedrift förra fredagen.

Kör som privatist och när jag ska ut och värma upp hojen lite grann samt krypköra lite vägrar hojen starta :va

Det är ca 1 tim kvar till uppkörningen och det blir ren jävla panik, dock gick aldrig felet att hitta och jag fick ta bilen till uppkörningen och säga som det var...jävligt kul :huvet

Dock p.g.a att detta inte var något jag kunde rå för så var dom schyssta och fixade en ny tid till mig.
Nästa gång blir den 28/5 alltså bara 2veckor senare.
Och nästa gång ska jag ha en annan hoj :hihi

JAAAAAAAAAA!

Har efter ett idelt ringande fått en återbudstid! Nu på torsdag 27/5 kl07:45

GÖTT!

:banana :banana

ajajaj! :p bara att fortsätta titta långt efter oss i skövde som redan har kortet! ;)

ärligt: hur lång väntetid är det på vv om man vill beställa en ny tid?

Ljungqvist skrev:
missade uppkörningen idag...

bokstavligen missa den...

Trodde att det var den 12 (imorgon) som jag hadde uppkörning MEN den var idag den 11 (IDAG!)

Besviken och förbannad är bara förnamnet

Får ringa varenda jävla dag nu och hoppas på att någon bokarav sin uppkörning... Betalar lungt en tusenlapp för att få någon annans tid....

Någon som har lyckats med någon liknande bravur? Vore kul att höra att höra att man inte är ensam om sådana här mastodonta misstag

HELVETEs jävla skit....FAN

:huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

hehe jag gjorde nästan samma sak!! hade tid kl 11.45 men trodde det var 12.45. kl 11,55 ringde körskolan efter mig o undrade var jag va.. Är på väg det körde ihop sig lite sa jag o åkte dit fort som.... men som tur va så var uppkörnings nissen 15 min försenad så jag va på plats innan honom ialla fall!! så det löste sig och uppkörningen gick prickfritt!!!

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025