Jag hatar mig själv...

Ljungqvist

Ute på en åker och åker
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
TL1000R + KTM 250exc
missade uppkörningen idag...

bokstavligen missa den...

Trodde att det var den 12 (imorgon) som jag hadde uppkörning MEN den var idag den 11 (IDAG!)

Besviken och förbannad är bara förnamnet

Får ringa varenda jävla dag nu och hoppas på att någon bokarav sin uppkörning... Betalar lungt en tusenlapp för att få någon annans tid....

Någon som har lyckats med någon liknande bravur? Vore kul att höra att höra att man inte är ensam om sådana här mastodonta misstag

HELVETEs jävla skit....FAN

:huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

Last edited:
Nej men fy faan vad surt! :död
Hoppas du får en ny tid snart.

Trist! Kan ju alltid hoppas att du får tag på någon annan tid snart. Annars lär det väl vara fullbokat rätt långt framöver antar jag.

Villee skrev:
Hm, det går väl inte ringa sån där sista minuten på morgonen för MC?

Sista minuten? du menar om dom får några återbud?

Jag kommer att få ringa varenda dag tills jag får en återbudstid...

SATAN

#Olsson# skrev:
Skolka ett par dagar och sätt dig vid telefonen. Sån't gör ofta underverk.

Jobbar bara helger så det är lungt. Är det många som avbokar sina tider? kan man räkna med att hinna få en ny tid innom en 2 veckor? eller vad tror ni?

känns som att jag alldrig kommer att få ta mitt A-kort nu

Ljungqvist skrev:
Jobbar bara helger så det är lungt. Är det många som avbokar sina tider? kan man räkna med att hinna få en ny tid innom en 2 veckor? eller vad tror ni?

Jag tog kortet på 1800-talet och har nollkoll på dagens system. Men generellt, står man i startgroparna beredd och har telefonen laddad med rätt nummer och står-på som en galning så brukar det mesta gå att fixa. Vet man inte exakt var man skall vända sig, så är det bara att tokringa till allt o alla. Till slut halkar man in liksom. Kör!

Ljungqvist skrev:

Min kusse tog också fel på dag, så du är inte ensam.... :)

Får du ingen avbokad tid kan du nog ställa dig in på att köra upp efter semestern, slutet av augusti / början av september! :(

Ja telefonen är redan laddad, blir till att ringa som en sate närmsta tiden. känns som att tanterna på kontoret kommer att bli trötta på mig...

ska åka upp till dem imorgon och snyfta lite :gråta

gött att man inte är ensam!

HanneZ skrev:
Får du ingen avbokad tid kan du nog ställa dig in på att köra upp efter semestern, slutet av augusti / början av september! :(

kruxet är ju det att jag ryckerin den 28 juni....kul :brinnerup

ÅNGEST

när jag var i barcelona förrförrasommaren och hälsade på min bror missade jag flyget hem med 24 timmar... det känndes ju festligt. stå på en flygplats på andra sida av europa. men jag kom hem ett par timmar senare. så jag hoppas det ordnar sig för dig!

Ljungqvist skrev:
Ja telefonen är redan laddad, blir till att ringa som en sate närmsta tiden. känns som att tanterna på kontoret kommer att bli trötta på mig...

ska åka upp till dem imorgon och snyfta lite :gråta

gött att man inte är ensam!

Snyfta aldrig inför en kärring. De blir bara förudmjukade. De snyftar sig fram halva livet och vet när någon "spelar". Ställ krav, visa att du förväntar dig resultat och se dig som den kund du är. De skall tjäna kunderna. Det har de betalt för. Och det är väl du som betalar? Kan dessutom absolut göras utan att vara minsta otrevlig.

Nä jag är inte killen som snyftar. Ska förklara läget för dem och höra vad dom kan göra för mig. Ántagligen är det bara att ringa och tjata 3 gånger om dagen.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025