Kapten Blåskägg
Ny medlem
Biifer skrev:Skulle en finnlandsfärja slå på bogvisparna på maxeffekt i maxfart skulle båten tippa på sidan.
Eeeh....nu tog du väl i lite väl mycket va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Biifer skrev:Skulle en finnlandsfärja slå på bogvisparna på maxeffekt i maxfart skulle båten tippa på sidan.
Biifer skrev:Men att vända kring sin egen axel är något det flesa tror är omöjligt för en båt av den storleken. Skulle en finnlandsfärja slå på bogvisparna på maxeffekt i maxfart skulle båten tippa på sidan.
...tack. Ska späka mig lite med oxpiskan för att ordna upp detta.McB skrev:Det är okej, vi förlåter dig. För den här gången.
Inget eksem ännu. Men sitter och kissar, det gör jag redan. För att jag är lat. ... eller beror det på Rocket'en? HmmmmUrbanTiger skrev:Hoppas att du inte fick eksem på händerna och på sittfläsket bara![]()
I värsta fall får du sånna besvär att du måste sitta och kissa resten av livet. Hur kul är det på en skala ?
Jag misstänker det. Swedie är hård. Men det är jag också, som synes på bilderna.duckie skrev:Du kommer bli bannad!
Hahahha.... Pundarkullen. Det hade jag glömt. Ska leta upp filmen och posta den på nytt. Den försvann ifrån SH i den stora krashen. Postar den i en nostalgitråd när jag hittar den....Spinky Spendrup skrev:Ghetto Zpix
Pundar Zpix på berget med A-lagarna. (Den filmen var kul!)
Och nu Frans Zpix, undrar var detta ska sluta.
Neeeeeej! Ska jag nånsin få glömma det där med neon'et! Nu får jag skämmas ännu mer. ... mummel... morr... Ska smygmontera dom på din gixxer med araldit så att du aldrig får loss dom. Så den här gången är det ingen post-it lapp du hittar på hojen, utan ett par moppefucko-bling-bling-neonljus istället!Ace Niki skrev:Håhåjaja... men ärligt talat, det hade vi ju på känn länge, ZpiX. När du utan att skämmas sa att du funderade på blått neonljus under TLS-en, ja då anade man ju vart du var påväg. Du kan lämna tillbaka SH-tröjan genast.![]()
Alldeles för mycket "Long time no see"! Jag kommer tillbaka nu i sommarFörresten, det är faktiskt nån som saknar dig. Long time no c![]()
Det var iaf den information jag fick vid ett studiebesök på Silja båten Cinderella.Thermal skrev:Lite OT men skulle en finlandsfärja slå på bogarna i maxfart händer inte ett smack, en bogpropeller är verkningslös i farter över 4-5 knop.
Biifer skrev:Det var iaf den information jag fick vid ett studiebesök på Silja båten Cinderella.
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller