Jag har ställt av...

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Igår skrapades märket och R1:an är nu avställd :(

Visst blir det säkert fina höstdagar ännu men jag har kört så lite på slutet och med uppbokade helger framöver så var det väl lika bra...

Nån annan som ställt av eller kör ni fortfarande?

Silverpilen är på påställd året om, kanske man skall skaffa vinterdäck...

Dock har jag inte kört på två veckor nu pga av vädret, jobbet och älgjakt. I veckan såg det ut att bli några fina dagar då blir det en tur till den lokala korvkiosken för lite posering, kanske dyker jag upp på klubben också för lite hederligt skrävel.

Här får du cbjorkman :pannkyss så du inte skall känna dig nedstämd, kanske vill du ha en knäpuck att gosa med? :tummenupp

körde till jobbet i morrse

körde en sväg igår, men när man tittar ut nu blir man ju inte direckt sugen på att åka.

Jag har också ställt av idag... räknade ut att jag betalat dryga 25 spänn milen i försäkring dom få milen jag kört i sommar! :mad:

Honken skrev:
Jag har också ställt av idag... räknade ut att jag betalat dryga 25 spänn milen i försäkring dom få milen jag kört i sommar! :mad:

klant.....sånt ska man ALDRIG räkna ut :7peta

cbjorkman skrev:
Igår skrapades märket och R1:an är nu avställd :(

Visst blir det säkert fina höstdagar ännu men jag har kört så lite på slutet och med uppbokade helger framöver så var det väl lika bra...

Nån annan som ställt av eller kör ni fortfarande?

Ställde av för 3 veckor sedan så nu till helgen väntar balsamering och konservering av hojen :)

Thundern är fortfarande påställd :banana , dock har det inte blivit så mycket åka dom två sista veckorna men jag hoppas på dom fina höstdagarna än *opptimist* :Bugar till vädergudarna

hehe! man ställer aldrig av... blir ju bara en rikig dödperiod.. mellan senhöst med bara hårdbacke och fram till isarna börjar komma... :)

Tntmackan skrev:
hehe! man ställer aldrig av... blir ju bara en rikig dödperiod.. mellan senhöst med bara hårdbacke och fram till isarna börjar komma... :)

Klart man har en hoj kvar påställd :) KTM:en är igång hela året! Var ute i skogen på rena novemberkåsaturen i Lördags... fan vad kul det är när man kör fast i ett lerhål så bara dynan på hojen syns :kocko :D

ska köra till jobbet idag åxå (måte ju använda den i det längsta)((oppa lampan blinkade redan igår))

Min är påställd året om :D
Väntar på lite sol denna vecka så man får ut o gaaasa innan hojen säljs...... :rolleyes:
eller inte...... :gnissla

leffe75 skrev:
Min är påställd året om :D
Väntar på lite sol denna vecka så man får ut o gaaasa innan hojen säljs...... :rolleyes:
eller inte...... :gnissla

Köparna står på kö nu så här på hösten eller hur :D

cbjorkman skrev:
Köparna står på kö nu så här på hösten eller hur :D

Joooooooooooooooooo!
Visst gör dom det!!
En kille var o kikade på hojen idag :tummenupp
Vi får se vart det hamnar :rolleyes:

Passerade ditt jobb "cbjorkman" idag!!! passerade på bakslangen, såg du det :7peta

Honken skrev:
Klart man har en hoj kvar påställd :) KTM:en är igång hela året! Var ute i skogen på rena novemberkåsaturen i Lördags... fan vad kul det är när man kör fast i ett lerhål så bara dynan på hojen syns :kocko :D

Jo visst är det! i skogen är väl det enda stället man törs köra numera.. Hade till och med snuthäng med moppen för några dagar sen... :3freak

leffe75 skrev:
En kille var o kikade på hojen idag :tummenupp
Vi får se vart det hamnar :rolleyes:

Passerade ditt jobb "cbjorkman" idag!!! passerade på bakslangen, såg du det :7peta

Hoppas han nappar då :tummenupp

Missade tyvärr din bakhjulskörning...gör om :smasha

Tntmackan skrev:
Jo visst är det! i skogen är väl det enda stället man törs köra numera.. Hade till och med snuthäng med moppen för några dagar sen... :3freak

Jo det är riktigt skönt att slippa bry sig om galna poliser och annat löst folk utan bara få koncentrera sig på körningen! Är väl en och annan hundägare ivägen ibland kan inte riktigt förstå varför dom jämt vinkar så glatt med knuten näve!? :va :D

Har vart ute några timmar ikväll och kört, det är riktigt intressant när det är mörkt, lite knepigt när inte halvljuset når ner i groparna framför en! Kan ibland vara lite djupare och blötare än man trott :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT