Jag har ställt av...

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Ja då var det dags för min del...vädret ser piss ut i veckan plus att jag har feber och förkylning. Så nu är R1:an avställd i väntan på nästa säsong :krama

Hoppas vintern blir kort...

Hade glömt bort att boka besiktning nu i sept, så nu är det körförbud. Kanske lika bra med tanke på vädret!

Tänker hålla ut kanske denna veckan måste ändå städa garaget inför vinterupställningen innan man kan placera hojarna längst fram i garaget.

sen är ju bakhjulet slut och så :hojbusa

Nu skulle man ha gjort som björnen och lagt sig i ide!:trött
Och vakna upp i slutet på mars!:squid

Behöver ej

Ställa av, kan köra till snön lägger sig på sadeln och blåmesarna faller ned döda som frysta kycklingar....
:arsele

cbjorkman skrev:
2506109 Ja då var det dags för min del...vädret ser piss ut i veckan plus att jag har feber och förkylning. Så nu är R1:an avställd i väntan på nästa säsong :krama

Hoppas vintern blir kort...

Har precis ställt på årets leksak så jag hoppas på en lång vinter:arsele

Ställa av?
Är det för att det är dyrt att ha den påställd? :confused:

Mell skrev:
2508978 Ställa av?
Är det för att det är dyrt att ha den påställd? :confused:

Ja man kan väl säga som så att det är en viss skillnad...men har man roligt så kostar det därefter :D

jag ska byta bolag har fått klart för mig att 5000 för halv är för dyrt då det går få hel på en liknande hoj i rätt bolag

sen är det ju klart vi som ej har en bajskorv med svart plast på har ju dyrare försäkring :7peta

MacMarine skrev:
2509167 jag ska byta bolag har fått klart för mig att 5000 för halv är för dyrt då det går få hel på en liknande hoj i rätt bolag

Det betalar inte ens jag för min R1:a...så ja, det lät dyrt.

Ställa av?? Förstår ingenting!!:confused: Snart ska ju dubbdäcken på! Inte kan man vara utan hoj ett halvår! Då blir det ju hispan innan våren kommit.:)
Va säger du John, nog skulle ett par spikdäck sitta fint på Bumsen?
/Anders

XT skrev:
2509232 Ställa av?? Förstår ingenting!!:confused: Snart ska ju dubbdäcken på! Inte kan man vara utan hoj ett halvår! Då blir det ju hispan innan våren kommit.:)
Va säger du John, nog skulle ett par spikdäck sitta fint på Bumsen?
/Anders

Jag har faktiskt funderingar på att dubba upp regndäcken som jag har och sen slänga dom på gixxern och köra is...men vet inte om det är värt besväret...lär bli jobbigt att göra däcken.

Hmm, ställa av och undan? Varför det jag åker än, fortfarande är det 10+ på mornarna här i söder :yoparty . Vinterföre näe inte här, skoter är inte att tänka på. två till fyra veckor med broddar är väl vad en annan får se fram emot. men för hoppningsvis tittar jag in på klubben till haloweenpartajet.

Vi ses, om än senare än förr :va

//Johan

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul