Jag har skrapat

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
Lucky lukes fotpinne, skrapat knäna sittandes på n´Lasses hoj, blivit rädd på TAZ hoj, åkt bakpå bear som körde över kurbs, hmm glömt nåe mera jag gjorde, jojo just ja kört Lucky´s hoj med en skrikande kortstubina bakpå(det var faktiskt riktigt roligt), lånat ut hojen till blågröngrå som bara fick i ettan hela tiden :D(men kom på värdens bästa ursäkt" det var enklare att åka på ettan") .

Vad har ni gjort då??

:squid

Jag har suttit hemma och tränat magmusklerna hela kvällen :hej
(tränat magmusklerna = hostat)

TroLliS skrev:
Lucky lukes fotpinne, skrapat knäna sittandes på n´Lasses hoj, blivit rädd på TAZ hoj, åkt bakpå bear som körde över kurbs, hmm glömt nåe mera jag gjorde, jojo just ja kört Lucky´s hoj med en skrikande kortstubina bakpå(det var faktiskt riktigt roligt), lånat ut hojen till blågröngrå som bara fick i ettan hela tiden :D(men kom på värdens bästa ursäkt" det var enklare att åka på ettan") .

Vad har ni gjort då??

:squid

Hörru, nu tycker jag du var elak, först och främst så är inte min hoj något man blir rädd för, för det andra så glömdes det ju bort att nämnas för Blågröngrå att du hade skiftat till racevarianten på ditt växellänkage....

//D

Å jag har svarvat korv å kaffe skrikit som en gris enligt vissa :rolleyes: och blivit allmänt tokig å skakis å :skrämd

Kortstubina övertar Lucky Lukes nick för kvällen!!!
Men nu är det Natt!!

Re: Re: Jag har skrapat

Taz skrev:
Hörru, nu tycker jag du var elak, först och främst så är inte min hoj något man blir rädd för, för det andra så glömdes det ju bort att nämnas för Blågröngrå att du hade skiftat till racevarianten på ditt växellänkage....

//D

Jo det missades helt å hållet det dära med växlingen ju, men minsan så tyckte hon att det flöt fint ändå(ska prova själv att köra ettan kanske inte är så tokigt).

Men jag vart faktiskt lite rädd första kurvorna, har alltid tyckt att min är lättsvängd men jämfört med din så....
Och med menar jag inte att den är mer lättkörd, personligen har jag svårt för lättsvängda saker.

Jaja jag ska köra prilia när nya däck sitter på iaf, om den finns i ägo då :crash

Re: Re: Re: Re: Jag har skrapat

Taz skrev:
Ja då jälar...!!!
Då kommer du att köra på låga 42:or runt Rörken... :crash

//D

Nä men kanske 48ór kanske :rolleyes:

Undrar om man verkligen kan åka fortare än en retard på rörken ??
Hade man en risigare hoj så skulle jag fan prova aif.

Hehe....du kör för fort för att köra omkring på ettan....det tog ett halvt varv innan man fick in finkänslan på den hysteriska gasen på ettan. ;) men sen kändes det ok, och när jag fick instruktioner om att den faktist hade fler än 1 växel :rodnar så fick jag ballongsvängar och driftade massor :) Men hade jag fått köra den dära ett tag framöver så skulle jag nog köra runt på tvåan, så stadigt och fint som den gick så kanske jag tom skulle kunna avancera till gröna VILDA gruppen.

Tack för förtroendet TroLlis!!

Bluegreengrey skrev:
Hehe....du kör för fort för att köra omkring på ettan....det tog ett halvt varv innan man fick in finkänslan på den hysteriska gasen på ettan. ;) men sen kändes det ok, och när jag fick instruktioner om att den faktist hade fler än 1 växel :rodnar så fick jag ballongsvängar och driftade massor :) Men hade jag fått köra den dära ett tag framöver så skulle jag nog köra runt på tvåan, så stadigt och fint som den gick så kanske jag tom skulle kunna avancera till gröna VILDA gruppen.

Tack för förtroendet TroLlis!!

Du ska få prova den när det är lite mer av det gula på himlen så man kan se banan.

Eftersom du är intresserad av firehoj så ska jag omvända dig, du åker ju på lillesyster till min hoj ju :tummenupp
Och därmed sagt att det inte är min hoj du behöver köpa :rolleyes:

Jaja vi får la se vart det hela slutar *Hihi* DIN TL var trevlig men det kanske jag inte tycker om en EJ preppad sådan?

Tråkigt nog så är det ju alltid de dära kosingarna som styr i livet.....jag är oxå wannabe....jag villl me bli RIK ;)

Nattis för ikväll....

Bluegreengrey skrev:
Jaja vi får la se vart det hela slutar *Hihi* DIN TL var trevlig men det kanske jag inte tycker om en EJ preppad sådan?

Tråkigt nog så är det ju alltid de dära kosingarna som styr i livet.....jag är oxå wannabe....jag villl me bli RIK ;)

Nattis för ikväll....

jee våga vara miljonärwannabe

BTW så har jag en skräpmail
wannabe@musiker.nu :rodnar
Har 2st syntar som jag inte kan spela på men kul är det att försöka med lurarna på.
En är föresten till salu, någon som kan tänkas vilja ha en Alesis QS8 ???

skjuts övning...

.....håller verkligen den här lilla moppen ...oj....SVn för mig??...Tur att jag når ända ner till marken fast jag sitter på BÖNpallen :)
(steffo måste vara ultimat storlek för övningsköring på SV...bara fälla ner stödhjulen /benen när det blir vingligt :D)

Bifogat

• resize of rörkis0005.jpg
    resize of rörkis0005.jpg
    37.4 KB · Visningar: 89
...åsså Affe och Millan...(affe sa ju att han inte vill åka bakpå....men är det kurs så är det)

Bifogat

• resize of rörkis0008.jpg
    resize of rörkis0008.jpg
    20.9 KB · Visningar: 84
Va är de där?
Kurs för skjussning?

Jag har själv ett alldeles utmärkt perfekt stycke att sätta bakpå. Blir de katastrof så sätter han ut benen bara och sen är det inte katastrof längre :D
ER:en uppskattar dock INTE 90 kg och 2 meter extra, bakom den ordinarie föraren :rolleyes:

Föråkarkurs för rörken.....och då får man öva på lite allt möjligt =) Nä SVn föredrar inte 120kg och 2m heller.....men det gick ändå fint! kan ju vara bra att veta ;)

Bluegreengrey skrev:
Föråkarkurs för rörken.....och då får man öva på lite allt möjligt =) Nä SVn föredrar inte 120kg och 2m heller.....men det gick ändå fint! kan ju vara bra att veta ;)
Haha.. vad bra, då vet vi det åxå :tummenupp :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...