MiZou
Ny medlem
Då slog jag till idag, en klarröd vfr 800fi 01a som är uttagen 02 och knallat 2000 mil, fullservad och i väldigt gott skick...fan vilken skön hoj att köra! Många mil ska läggas på denna fina pjäs, dock kanske jag ska investera i ett slip-on då orginal sitter på i dagsläget, men det får jag tänka på liite senare, nu ska jag bara njuta!
/Marcus
/Marcus

