Jag har skaffat ännu en tjej!

Grattis till båda. Bäst nån av er köper min mito i förebyggande syfte:)
 
Grattis Anders! Jag blir lika glad varje gågn någon får barn och speciellt för er!
Det bästa är att det är nu det roliga börjar. Hälsa båda damerna från mig, Sandra och Albin, som hälsar lite extra!

Underbart!
 

Bifogat

  • grattis.jpg
    grattis.jpg
    69.2 KB · Visningar: 42
R1 Uffe skrev:
Ser att ni har en IKEA filt !!!!!!! Min dotter som heter Lova har samma :D :D


Minsann...en Sagan om jag inte missminner mig??

Har inga barn, men är lite arbetsskadad...



Grattis i vilket fall som helst...hoppas du får sova lite... :tummenupp
 
Grattis till det finnaste som två personer kan få.

Njut och mys.

/Liwa1, Leja och Nitrous

P.S Vår nyfödda (eller just ja hon är 7 månader snart, men känns som igår hon föddes typ) gillar att bada. Och på denna bild finns ingen ikea filt ;)
 

Bifogat

  • leja_small040914.jpg
    leja_small040914.jpg
    35.1 KB · Visningar: 45
Rundningsmärke skrev:
Emelie heter hon, 3110g och 53 cm, grymt skönt.
Kvinnor äger! :tummenupp

/A

Ett stort grattis från familjen Espinoza. :tummenupp
Peter undrar om dottern din fått låna dina strumpor... :hihi
 
Grattis Grattis :tummenupp :banana

Mer barn till folket :rullandeu :kär
 
Ett sent grattis :banana

Har helt missat tråden, började bli lite orolig att det inte hade gått bra när nytillskottet i Bålsta dröjde...

En en gång GRATTIS!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top